Geplaatst: 2 juli 200816 jaren comment_1032350 Ik zelf heb een psp, alleen me vriend wou er zelf ook een. Maar hij zelf wou graag een witte psp halen, want hij vindt de zwarte kleur niet mooi. Mijn vraag is waneer komt deze uit ? MVG, Fuffie.
Geplaatst: 5 augustus 200816 jaren comment_1065040 Ik heb me psp volgens mij al 2 jaar, ook een witte alleen da ding is dom.. Had en vlug gekocht zonder bij na te denken.. doe er niks meer mee
Geplaatst: 5 augustus 200816 jaren comment_1065121 ik heb een zwarte van toen ze pas bestonden man die zijn slecht
Geplaatst: 5 augustus 200816 jaren comment_1065230 ik heb een zwarte van toen ze pas bestonden man die zijn slecht Het is maar net hoe je er mee om gaat, een vriend van mij heeft ook eentje vanaf het begin (toen ze meer als 300 euro kostten..) en die werkt nu nog steeds perfect....
Geplaatst: 11 augustus 200816 jaren comment_1072518 ik heb een zwarte van toen ze pas bestonden man die zijn slecht Het is maar net hoe je er mee om gaat, een vriend van mij heeft ook eentje vanaf het begin (toen ze meer als 300 euro kostten..) en die werkt nu nog steeds perfect.... Ik heb er ook een die ik in het begin heb gekocht voor €250,-, hij doet het nog goed en alles .
Ik zelf heb een psp, alleen me vriend wou er zelf ook een.
Maar hij zelf wou graag een witte psp halen, want hij vindt de zwarte kleur niet mooi.
Mijn vraag is waneer komt deze uit ?
MVG, Fuffie.