Jump to content
Geplaatst:
comment_1033865

ik deed net team deathmatch en er zaten 3 gasjes in 1 groep en ik kon ze alle 3 niet neerschieten de rest van de groepen wel

zo is het gegaan

ik had een ak stond achter een muur schiet op hem heb er meer dan 200 kogels ingeschoten hij komt gewoon rustig op mij aflopen zet een pistol op mijn kop en schiet ik dood de rest kan ik wel afmaken maar hem niet

dus mijn vraag hebben jullie dit meegemaakt?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1051099

Op SA-MP en MTA word ook dik en DIK gecheat, dus geen wonder dat dat op GTAIV MP ook gebeurd. Het enige nadeel is dat de mensen van SA-MP en MTA anti-cheat scripts schrijven, en R* niet.

Geplaatst:
comment_1051134

Er zijn zelfs hackers online, Svenie en ik waren vorige week een paar potjes aan het Deathmatchen. En toen kwamen er in eens 2 andere mensen bij, terwijl Svenie mij een uitnodiging heeft gestuurd. Dus wees op je hoede, er zijn dus wel cheaters en hackers.

Geplaatst:
comment_1051220
Op SA-MP en MTA word ook dik en DIK gecheat, dus geen wonder dat dat op GTAIV MP ook gebeurd. Het enige nadeel is dat de mensen van SA-MP en MTA anti-cheat scripts schrijven, en R* niet.

Wat verwacht je nou, dat mensen op een console gaan cheaten? :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.