Jump to content
Geplaatst:
comment_1034398

crtnwf0.th.jpg

fxkdssw4.th.gif

Volgens mij heeft iedereen deze 2 geweldige tv zenders meegemaakt.

In dit topic kan je je ei erover kwijt en videos over de cartoons die ze uitzenden posten.

Ik keek meer cartoon network maar als ik bij mijn buurjongen was dan keken we altijd foxkids dan keken we oa

Swat cats & Biker mice from mars

swat cats

bijna alle cartoons op cartoon network vondt ik leuk bijv: cow and chicken, dexters laboratory , I am weazel.

dexter's laboratory

dus laten we allemaal nostalgeren naar een geweldige tijd.

• Reacties 56
  • Bezichtigingen 4.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1051863
En beyblade was toen ook in, in onze ouwe tijd, ik had toen zo'n speciale, die goed was in die serie, die blauwe met die draak.

Mijn was zelfs exclusief, en hij draaide niet rechtsom maar linksom.

Daar ging het juist fout.

hahah die kan ik me ook nog herrineren

en Johhny bravo was ook grappig XD

425-Johnny%20Bravo%20-%20teared%20apart.jpg

Nu hebben jullie een Johnny Bravo op teh internets! IK!

Geplaatst:
comment_1060839
ja er komen steeds nieuwe progamma's die dooi zijn

in plaats van tom en jerry......die vond ik beter dan die nieuwe progamma's van nu

Het ligt er ook aan dat nieuwe series bijna geen verhaal lijn meer hebben, en sommige gaan al nergens meer over.
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1061134

we gaan trouwens Boomerang aanvragen dat is een tv zender die alleen maar al die oude cartoons afspeelt zoals Flinstones tom & jerry enz. Ik vraag me trouwens af of ik dat nog steeds leuk vindt.

Wiki:

Boomerang is een televisiestation van Turner Broadcasting System Europe Limited (onderdeel van Time Warner Company) dat op de Nederlandse kabel en met Canal Digitaal ook via de satelliet te zien is in een van de "plus"pakket-achtige abonnementen.

Het station zendt nonstop klassieke tekenfilms uit van Warner Bros (Looney Tunes) en Hanna-Barbera (Tom & Jerry, Huckleberry Hound, Top Cat en Flintstones). In tegenstelling tot Cartoon Network zijn deze cartoons in de originele Engelse taal en kan men kiezen voor Nederlandse ondertiteling waar dit beschikbaar is.

Bewerkt: door powerpats

Geplaatst:
comment_1061145
we gaan trouwens Boomerang aanvragen dat is een tv zender die alleen maar al die oude cartoons afspeelt zoals Flinstones tom & jerry enz. Ik vraag me trouwens af of ik dat nog steeds leuk vindt.

Wiki:

Boomerang is een televisiestation van Turner Broadcasting System Europe Limited (onderdeel van Time Warner Company) dat op de Nederlandse kabel en met Canal Digitaal ook via de satelliet te zien is in een van de "plus"pakket-achtige abonnementen.

Het station zendt nonstop klassieke tekenfilms uit van Warner Bros (Looney Tunes) en Hanna-Barbera (Tom & Jerry, Huckleberry Hound, Top Cat en Flintstones). In tegenstelling tot Cartoon Network zijn deze cartoons in de originele Engelse taal en kan men kiezen voor Nederlandse ondertiteling waar dit beschikbaar is.

Boomerang hebben wij op de televisie ^_^

Alleen ik kijk er niet zo heel vaak naar, ben meestal op Gtaforum...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.