- Reacties 217
- Bezichtigingen 87.9k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Dutchy3010 76 posts
-
NandroDavids 43 posts
-
3L1077 43 posts
-
JasonStatham 11 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Valt me eigenlijk best tegen dat hier nog geen topic over is. Dit wordt het generale discussietopic over de grand slams
Wimbledon
Wie volgt er Wimbledon?
Ik wel, er is een website van Net 5 (www.wimbledon2008.nl) waar je elke dag de wedstrijden kunt volgen. Vind het erg leuk om te kijken. Deze keer zijn er leuke finales, namelijk:
Heren enkel:
Roger Federer vs Rafaël Nadal
Vrouwen enkel:
Serena Williams vs Venus Williams
Vrouwen dubbel:
Serena Williams en Venus Williams vs Lisa Raymond en Samantha Stosur
Mannen dubbel:
Jonas Bjorkman en Kevin Ullyett vs Daniel Nestor en Nenad Zimonjic
Mixed dubbel:
Bob Bryan en Samantha Stosur vs Mike Bryan USA en Katarina Srebotnik
Ik volg eigenlijk alleen de eerste drie. Vind het echt geweldig dat de Williams zussen op één dag tégen elkaar een finale moeten spelen en mét elkaar een finale moeten spelen. Eigenlijk heb je altijd wel zo je favoriete spelers, zo heb ik bijvoorbeeld in heren enkel Federer, Hewitt en Safin (ook leuk dat hij weer eens zo ver kwam). Bij de dames zijn bij mij dat voornamelijk Henin (die helaas gestopt is
) en de Williams zussen geweest.
Zou toch wel machtig mooi zijn als Venus en Serena de nummer 1 en 2 zijn in het enkel tennis én samen eerste worden bij het dubbel-spel.
Wie denken jullie dat er wint? Federer zal gebrand zijn op een overwinning na zijn afstraffing op Roland Garos, en heeft al 5 jaar op rij Wimbledon gewonnen, maar Nadal is ook erg sterk aan het worden op gras. Serena of Venus? Venus met haar harde service, of Serena met haar meer geplaatste service? Winnen de op nummer 11 geplaatste Serena en Venus Williams van hun als 13 geplaatste tegenstanders, die wel van de nummer 1 wonnen? Kortom: hoe denken jullie dat Wimbledon 2008 gaat aflopen?
Tennis FTW!