Jump to content
Geplaatst:
comment_1034934

The Godfather 2 is alweer een jaartje geleden aangekondigd op een beurs van EA games ( is op vele gamesites te vinden ), The Godfather 2 zal een veel besproken game in de herfst worden en zal waarschijnlijk eind 2008 voor de PS3, Xbox 360, PC en Wii uitkomen. Het zal dezelfde engine bevatten, dus helaas dezelfde graphics als deel 1. Maar dit keer kun je alles ook van boven af zien, net als in GTA 3.

Hoe denken jullie hoe The Godfather 2 uiteindelijk zal worden?

Ik denk dat The Godfather 2 een soort van kloon van deel 1 word, dus dezelfde stad ( New York dus ). Alleen met een ander verhaal enz.

• Reacties 217
  • Bezichtigingen 25k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1324555

Ik heb online probleem. Als ik spel start dan verschijnt er venster van EA online voorwaarden & bepalingen en ik druk op X dan even laden dan opnieuw terug naar hetzelfde venster. Ik heb al EA-account. Ik kan online niet spelen :duh:

Geplaatst:
comment_1324797

Toen ik die game speelde zou ik denken dat ze wel wat aan de Engine hadden kunnen doen :duh: . HALLO EA!!! ER BESTAAT ZOIETS ALS NEXT GEN!!!!! TOen ik verder speelde zag ik dat ze zo'nbeetje alles over boord hebben geflikkerd dat met The Godfather te maken had. Ik ben terug naar de winkel gegaan en er toen GTA CTW voor gekocht :duh: .

Geplaatst:
comment_1325011
Gta is toch altijd beter egt pico bello R*!

Als je gta dan beter bent trap het dan af. :duh:

Want wij heben niks aan klagers en zagers. :puh:

Dit is godfather II topic.

Al hoewel de engine echt dom is als je van een gebouw valt dan land je gewoon op je benen. xD :schater:

Geplaatst:
comment_1325084

De sfeer van The godfather I is beter dan II maar ik vind gameplay beter dan deel I. Ik weet dat graphic tegenvallend maar grootste vervelend is de bugs VB: de auto botst tegen de vuilnisbak en plots verdwijnt de vuilnisbak, mijn ganglid maakt de eleketriciteit kapot en ik zie de lampen ineens vanzelf weg, ik gooi de man naar beneden OP water en niet IN water, dee lijk verdwijnt heel snel, Ik wil auto toeteren maar de hand drukt niet op de stuur en toch toeter, soms loopt mijn ganglid rond,... Ik wil nieuwe patch komen die bugs fixeren en beter graphic.

Ik heb online probleem. Als ik spel start dan verschijnt er venster van EA online voorwaarden & bepalingen en ik druk op X dan even laden dan opnieuw terug naar hetzelfde venster. Ik heb al EA-account. Ik kan online niet spelen.

Ik geef 75% aan The godfather II.

Geplaatst:
comment_1326608

Ik zit nu in Florida best wel leuke stad. ^_^

Alleen suckt het dat er nog een compound is in New York en dat ze je dan nog aanvallen.

@Kaj-Killer:Godfather II is in het algemeen beter dan Godfather I.

Buiten een paar stomme spelfoutjes.

Maar de gameplay is heel goed.

Verhaallijn ook en de nieuwe dingen zijn ook leuk. :tu:

Geplaatst:
comment_1327372

Ik heb 3 van die bedrijfjes overgenomen, en heb daarna een savehouse gekregen, ik druk op save en sluit spel af.

Start het weer op en ik kom ergens helemaal aan het begin van het spel, dus moet die 3 bedrijfjes weer opnieuw veroveren, iemand een idee waarom spel niet goed wordt opgeslagen?

ik heb xbox360 versie

Geplaatst:
comment_1327377
Ik heb 3 van die bedrijfjes overgenomen, en heb daarna een savehouse gekregen, ik druk op save en sluit spel af.

Start het weer op en ik kom ergens helemaal aan het begin van het spel, dus moet die 3 bedrijfjes weer opnieuw veroveren, iemand een idee waarom spel niet goed wordt opgeslagen?

ik heb xbox360 versie

Heb je op "select" (op ps3) gedrukt en dan het spel opgeslagen?

Of met autosave? :?

Geplaatst:
comment_1327512

ik heb xbox360 versie

Heb je op "select" (op ps3) gedrukt en dan het spel opgeslagen?

Of met autosave? :?

Ja gewoon op back gedrukt (zelfde als select op ps3) en dan op opslaan gedrukt.

Wilde net weer doorgaan met me spel, maar toen ik me savegame had geladen moest ik Franklin Credi (die je moet stikken) opnieuw vermoorden, terwijl ik dit nog had gedaan voor dat ik op opslaan drukte.

Volgens mij is het spel dus alleen tijdens een autosave opgeslagen (autosave voor ik Franklin moest vermoorden) en toen ik op save drukte, dat dat geen effect heeft gehad.

Maar ik vraag me dus af waarom dat niet werkt bij mij.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.