Jump to content
Geplaatst:
comment_1034934

The Godfather 2 is alweer een jaartje geleden aangekondigd op een beurs van EA games ( is op vele gamesites te vinden ), The Godfather 2 zal een veel besproken game in de herfst worden en zal waarschijnlijk eind 2008 voor de PS3, Xbox 360, PC en Wii uitkomen. Het zal dezelfde engine bevatten, dus helaas dezelfde graphics als deel 1. Maar dit keer kun je alles ook van boven af zien, net als in GTA 3.

Hoe denken jullie hoe The Godfather 2 uiteindelijk zal worden?

Ik denk dat The Godfather 2 een soort van kloon van deel 1 word, dus dezelfde stad ( New York dus ). Alleen met een ander verhaal enz.

• Reacties 217
  • Bezichtigingen 25k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1328752

Ik heb het al uitgevonden, wilde vandaag me savegame laden, en toen was ik weer ergens aan het begin, 2 uur speeltijd niet opgeslagen.

Kwam er toen achter dat als je op save drukt, je moet kiezen tussen ja/nee, ik drukte na save gelijk nog en keer op A (X op ps3) maar dan kies je juist voor ''nee, niet opslaan'' :7

Geplaatst:
comment_1328985

1.er zit multiplayer op maar die is volgens mij niet zo indrukwekkend

2.mja het word erg repetitief

3. er zit een verhaalllijn in maar die is echt slecht, gewoon een verhaal om iets heengebouwt terwijl je alleen maar bedrijfjes moet innemen en mensen moet vermoorden.

Geplaatst:
comment_1329041
dit lijkt me wel een vette game maar ik heb een paar vraagjes

1 zit er een multiplayer op.

2 kun je er lang op spelen.

3 zit er een verhaal lijn in.

Mijn antwoorden:

1. Ja, maar dit lijkt me niet z interessant.

2. Ja je kan je er toch wel een tijdje mee bezig houden.

3. Ja je moet soms een paar opdrachten doen die je van New York naar Florida tot in Cuba brengt natuurlijk gebeuren er ook een paar verassingen.Ik vindt de storyline best wel goed maar wat aan dee korte kant.

Geplaatst:
comment_1329931
kan je na de verhaallijn gewoon door spelen of moet je dan over nieuw beginnen

was ik even benieuwd na :cya:

Ik heb vandaag de storyline uit! ^_^

Je kunt nu nog doorspelen maar er eigenlijk niet veel te doen ik ga nu voor alle trophy's das toch niet moeilijk.

Je kan ook nog MP gaan doen. :Y

Geplaatst:
comment_1329939
kan je na de verhaallijn gewoon door spelen of moet je dan over nieuw beginnen

was ik even benieuwd na :cya:

Ik heb vandaag de storyline uit! ^_^

Je kunt nu nog doorspelen maar er eigenlijk niet veel te doen ik ga nu voor alle trophy's das toch niet moeilijk.

Je kan ook nog MP gaan doen. :Y

hoelang had je daar over gedaan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.