Jump to content
Geplaatst:
comment_1034934

The Godfather 2 is alweer een jaartje geleden aangekondigd op een beurs van EA games ( is op vele gamesites te vinden ), The Godfather 2 zal een veel besproken game in de herfst worden en zal waarschijnlijk eind 2008 voor de PS3, Xbox 360, PC en Wii uitkomen. Het zal dezelfde engine bevatten, dus helaas dezelfde graphics als deel 1. Maar dit keer kun je alles ook van boven af zien, net als in GTA 3.

Hoe denken jullie hoe The Godfather 2 uiteindelijk zal worden?

Ik denk dat The Godfather 2 een soort van kloon van deel 1 word, dus dezelfde stad ( New York dus ). Alleen met een ander verhaal enz.

• Reacties 217
  • Bezichtigingen 25k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1352545
heejj,

ik heb die godfather 2 platinum nu wel geohaald heb ff alles weer overnieuw gedaan,

dus bedankt voor je hulp EOTR. :D

laatsss,

wil je me helpen ik moet nog 1 trophie hebbden en dat zyn de gunsten en ik had het zelfde probleem als jouw met moet ik doen ?

Geplaatst:
comment_1352549
heejj,

ik heb die godfather 2 platinum nu wel geohaald heb ff alles weer overnieuw gedaan,

dus bedankt voor je hulp EOTR. :D

laatsss,

wil je me helpen ik moet nog 1 trophie hebbden en dat zyn de gunsten en ik had het zelfde probleem als jouw met moet ik doen ?

Alle gunsten nog is terug opnieuw doen. :Y

Geplaatst:
comment_1353858
>>> Door Ikkes: *mompelt iets onverstaanbaars* Stop nu eindelijk eens een keer met die ellendige quote pyramides :7 . Laatste keer dat ik ze verwijder, de volgende keer zal ik de personen in kwestie er zelf op aan spreken en bij herhaling volgen maatregelen ;)<<<
Geplaatst:
comment_1353996
>>> Door Ikkes: *mompelt iets onverstaanbaars* Stop nu eindelijk eens een keer met die ellendige quote pyramides :7 . Laatste keer dat ik ze verwijder, de volgende keer zal ik de personen in kwestie er zelf op aan spreken en bij herhaling volgen maatregelen ;)<<<

Srry... :$

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1365424

Vraagje kan je in godfather 2 personage nog aanpassen met de kleren enso of kan je dat maar 1 keer doen in het begin want ik wil anderen kleding aan doen hoe moet ik dat doen ?

Geplaatst:
comment_1365530

Srry... :$

Spam! :@

(Is deze game wat?)

Geplaatst:
comment_1365531
Vraagje kan je in godfather 2 personage nog aanpassen met de kleren enso of kan je dat maar 1 keer doen in het begin want ik wil anderen kleding aan doen hoe moet ik dat doen ?

Ja dat kan door naar het menu 'Maffia smoel' te gaan en vervolgens kun je je uiterlijk aanpassen.

Geplaatst:
comment_1365621
o sow tanks voor het antwoord

in de game menu toch is het via menu met die instellingen van afsluiten of bij don overzicht?

Bij Don Overzicht en dan bij je eigen familie. Dan moet je jezelf selecteren en dan kan je je eigen man veranderen.

Geplaatst:
comment_1368406

Ik heb gisteren ook The Godfather II gekocht leuke game :tu: Ik heb nog niet zo veel gespeeld ik heb één dokter en explosievenmannetje.Maar wat is nou eigenlijk het beste team?Bv:arts,safecracker en vechtersbaas?Of anders?

:cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.