Geplaatst: 5 juli 200816 jaren comment_1035348 Hallo, telkens als ik mijn skins kies in mijn eigen server zie ik ze niet. maar ik zie ze wel tijdens het spelen. Niet echt leuk en zeer onhandig dus. Wat moet ik doen?
Geplaatst: 5 juli 200816 jaren comment_1035405 Weet je 100% zeker dat je niet toevallig nog een mod ofzo hebt geinstalleerd?
Geplaatst: 5 juli 200816 jaren comment_1035420 De CameraPositie en CameraLookAt veranderen in de 'OnPlayerRequestClass'-callback. Of je veranderd de positie van de speler. In de default gamemode zijn de coordinaten niet correct.
Geplaatst: 6 juli 200816 jaren comment_1035448 Hier heb je een mooi voorbeeld die veel gebruikt word. Hier zie je ze voor de spiegel. public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerInterior(playerid,14); SetPlayerPos(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234); SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.0); SetPlayerCameraPos(playerid,256.0815,-43.0475,1004.0234); SetPlayerCameraLookAt(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234); return 1; } Vergeet niet bij de OnPlayerSpawn-CallBack dit neer te zetten: SetPlayerInterior(playerid,0); Want bij de OnPlayerRequestClass heb je het interior op 4 gezet. Omdat interior 4 nodig is voor die ruimte maar standaard heb je interior 0 nodig.
Geplaatst: 6 juli 200816 jaren Auteur comment_1035533 Weet je 100% zeker dat je niet toevallig nog een mod ofzo hebt geinstalleerd? Ik denk niet dat het aan een mod ligt, want op de standaartservers die al in het pakket zaten zijn ze wel te zien.
Geplaatst: 6 juli 200816 jaren comment_1035611 Als je jou stukje script eens post dan kunnen wij zien wat je fout hebt gedaan. Dan kun je je eigen spawn posities houden.
Geplaatst: 6 juli 200816 jaren Auteur comment_1035861 public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1542.7546,-1349.1692,329.4776); SetPlayerCameraPos(playerid, 1542.7546,-1349.1692,329.4776); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1542.7546,-1349.1692,329.4776); return 1; } Bewerkt: 6 juli 200816 jaren door Freaksken
Geplaatst: 6 juli 200816 jaren comment_1035869 public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1542.7546,-1349.1692,329.4776); SetPlayerCameraPos(playerid, 1546.7548,-1349.1692,331.4776); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1542.7546,-1349.1692,329.4776); return 1; } Probeer maar even
Geplaatst: 6 juli 200816 jaren Auteur comment_1035870 Ik hoop dat het werkt. Alvast bedankt. Bewerkt: 6 juli 200816 jaren door Freaksken
Geplaatst: 6 juli 200816 jaren Auteur comment_1035872 public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1542.7546,-1349.1692,329.4776); SetPlayerCameraPos(playerid, 1546.7548,-1349.1692,331.4776); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1542.7546,-1349.1692,329.4776); return 1; } Probeer maar even DANKJE, HET WERKT. Dat je met zo een kleine aanpassing het kunt laten werken.
Geplaatst: 6 juli 200816 jaren Auteur comment_1035876 Wat betekenen: SetPlayerInterior SetPlayerPos SetPlayerFacingAngle SetPlayerCameraPos SetPlayerCameraLookAt En hoe kan je bij (elke) andere skin een andere plaats zien bij het kiezen van een skin: bv. cj: grove street en woozzie: casino Ik bedoel niet met (elke) andere skin naar een andere plaats SPAWNEN.
Geplaatst: 6 juli 200816 jaren comment_1035903 SetPlayerInterior SetPlayerPos SetPlayerFacingAngle SetPlayerCameraPos SetPlayerCameraLookAt Als ik het zo goed vertel : GTA SA is verdeeld in verschillende interiors. Meestal verandert het interior als je in een gebouw gaat. Als je het interior niet verandert, kom je in een soort droom wereld. SetPlayerPos betekend waar het poppetje moet staan. SetPlayerFacingAngle betekend waar het poppetje heen moet kijken ( gaat van 0 tot 360 ) CameraPos zegt het eigenlijk al, waar de camera moet staan ( het beeld ) SetPlayerCamaraLookAt, is erg eenvoudig, waar de camara heen kijkt. Meestal is dit hetzelfde als SetPlayerPos.
Hallo, telkens als ik mijn skins kies in mijn eigen server zie ik ze niet. maar ik zie ze wel tijdens het spelen.
Niet echt leuk en zeer onhandig dus.
Wat moet ik doen?