Jump to content
Geplaatst:
comment_1035546

SL-91 Hovercraft Transport

Info

Deze hovercraft heeft de mogelijkheid voertuigen mee te nemen. Het voordeel hiervan is dat je je voertuigen nu ter land, ter zee en 'ter lucht' kunt transporteren.

Screens

wip2ph1.th.jpg

wip3ai7.th.jpg

wip1yf0.th.jpg

(klik voor een vergroting)

  • Reacties 44
  • Bezichtigingen 4.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1035874

Ik ga in ieder geval een soort van 'drempeltje' maken, en als dat niet werkt danneh.. Pech :7 Of er moet iemand komen die even kan coden dat je die klep dicht kan doen, wat natuurlijk geweldig zou zijn...

Propell0rs:

wip10js8.th.jpg

wip11fo1.th.jpg

wip12si1.th.jpg

wip13yn5.th.jpg

wip9jy2.th.jpg

Meer dan 67000 poly's totaal...

Bewerkt: door Puma

Geplaatst:
comment_1035881

Puma.

Je bent de eerste persoon, en waarschijnlijk ook de enigste op het forum die ik niet zal en hoef te overtuigen over te stappen op 3ds max. Als iemand laat zien dat je wel degelijk met sketchup kan modden ben jij het. Je haalt werkelijk alle mogelijkheden van het programma uit de kast.

Ook ben jij de enigste ongeveer op het forum die zijn werk nog ingame zet, en dat was tenslotte de reden van het MODDING forum. Mijn complimenten daarvoor ik ben erg onder de indruk.

Je Hoovercraft ziet er geniaal uit, en is gewoon eigenlijk weinig op aan te merken. Het enigste waar je op moet letten is het texturen van je model, soms heb ik wel eens het idee dat je daar iets meer tijd aan kan besteden, en een betere texture keuze kan maken. Textures zijn voor het uiterlijk van je model minstens even belangrijk, besteed daar dus ook veel tijd aan.

Verder ga zo door. Je bent een groot voorbeeld voor vele modders op het forum, voor zover er nog echte modders zijn. In mijn ogen ben je gewoon dik de beste modder van dit forum.

Respect. :tu:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1036259

Hij staat ingame, maar dat was het dan ook. Hij is te klein (CJ kan niet eens door de daarvoor bestemde deuropening) en hij is overbelicht op verschillende plaatsen. Dit ga ik morgen allemaal nog fixen (hopelijk), check nu eerst maar de screens:

ingam2wt0.th.jpg

ingam1fx1.th.jpg

Er komt zodirect nog een filmpje van een paar minuten aan, zodat je 'm 'echt' kunt zien :D .

EDIT: http://www.pumastudios.nl/sl91promvidpum1.rar

Bewerkt: door Puma

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1039340

Dat klopt, als je m'n post goed gelezen had, wist je dat al.

Momenteel zitten er nog té veel bugs in en vrijdag ga ik op vakantie, dus reken nog maar even niet op een release.

Geplaatst:
comment_1039434
Dat klopt, als je m'n post goed gelezen had, wist je dat al.

Momenteel zitten er nog té veel bugs in en vrijdag ga ik op vakantie, dus reken nog maar even niet op een release.

Hoelaang moeten we dan eventueel wachten?

Daarom maak jij zoveel mods, zodat wij zoet zijn met de huidige zodat wij het als ware niet merken dat jij 'weg' bent op vakantie.

Slim idee :puh:

Later,

  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1051450
Tja, ik denk dat het wel mogelijk is om ervoor te zorgen dat de wagens er niet uitvallen, maar dan zou je iets in de main.scm moeten veranderen denk ik, zodat het net zoals bij de missie Cop Wheels blijft zitten. Ik heb echter geen flauw idee hoe en of dit wel kan, maar goed, het was maar een ideetje.

[...]

Ik heb net heel Cop Wheels door zitten zoeken naar die regel, en dit is hem:

0683: attach_car 208@ to_car 188@ with_offset 0.0 -4.6 0.65 rotation 15.0 0.0 0.0

208@ = voertuig wat vastgemaakt moet worden 0.65 = verschil in Z-coordinaat met middelpunt voertuig 188@
188@ = voertuig waar 208@ aan vastgemaakt moet 15.0 = X-rotatie in graden (0.0 = rotatie 188@)
0.0 = verschil in X-coordinaat met middelpunt voertuig 188@ 0.0 = Y-rotatie in graden (0.0 = rotatie 188@)
-4.6 = verschil in Y-coordinaat met middelpunt voertuig 188@ 0.0 = Z-rotatie in graden (0.0 = rotatie 188@)

Met deze code blijft de wagen wel voor altijd zitten denk ik.

Ontopic:

Ziet er goed uit! Waar krijg je al die ideeën toch van?

  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1066333

miss met een extra stevige klep vanahter zodat de auto er niet uit kan vallen :bonk:

maar als je zei ter land ter zee, en in de lucht lijkt het me verstandig om geen saltotjes te doen als je in de lucht bent :Y:Y:Y

Bewerkt: door kpaenen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.