Geplaatst: 6 juli 200816 jaren comment_1035612 Hallo mede forummers! Ik heb mijn 4e signature gemaakt. Ik heb er erg goed mijn best op gedaan. Een beetje geprutst met dit en een beetje met dat. Dit is mijn resultaat: Rate and comment please! Bewerkt: 9 juli 200816 jaren door WaRioRZ
Geplaatst: 6 juli 200816 jaren Auteur comment_1035728 Welke link moet ik trouwens kiezen om het plaatje op normale grootte te posten?
Geplaatst: 6 juli 200816 jaren comment_1035735 Welke link moet ik trouwens kiezen om het plaatje op normale grootte te posten? Met Imageshack is dat de onderste, oftewel de directe link. Je signature vind ik redelijk voor je vierde signature, de brushes zijn leuk en ook de tekst is wel redelijk. De render is alleen wat te klein en niet goed ingeblend, en ik vind het kleurgebruik en de achtergrond een beetje saai en druk. Maar voor je vierde signature ziet het er allemaal redelijk uit, blijf vooral veel tutorials volgen 65%
Geplaatst: 6 juli 200816 jaren Auteur comment_1036134 Bedankt voor het commentaar en ik stel de tips op prijs (Y) Kheb nu ook de sig goed geupload. thanks!
Geplaatst: 7 juli 200816 jaren Auteur comment_1037080 Ik zal binnenkort ook beginnen aan mijn 5e signature. Kan deze week zijn, ook ergens volgende maand . Ik post hem zodra ik klaar ben
Hallo mede forummers!
Ik heb mijn 4e signature gemaakt. Ik heb er erg goed mijn best op gedaan. Een beetje geprutst met dit en een beetje met dat. Dit is mijn resultaat:
Rate and comment please!
Bewerkt: door WaRioRZ