Geplaatst: 6 juli 200816 jaren comment_1035631 Hoi allemaal.Ik kan geen foto,s meer uploaden omdat het bijna vol zit.Ik zit op 4.99 mb van de 5 mb. Weten jullie een andere manier of om de upload ruimte te verminderen??? Alvast bedank .
Geplaatst: 6 juli 200816 jaren comment_1035632 Op welke site upload je dan je plaatjes?? Op GTAForum of op een andere site.
Geplaatst: 6 juli 200816 jaren Auteur comment_1035634 Op welke site upload je dan je plaatjes?? Op GTAForum of op een andere site. Gta Forum.
Geplaatst: 6 juli 200816 jaren comment_1035641 Aangezien hij het over 5mb heeft denk ik GTAForum. Ga 'Lid Menu -> instellingen' en zoek naar'Bijlagen' onder het kopje 'Opties'. Daar selecteer je je bijlagen die je wilt verwijderen en klik je op 'Verwijder geselecteerde'.
Geplaatst: 6 juli 200816 jaren Auteur comment_1035646 Aangezien hij het over 5mb heeft denk ik GTAForum. Ga 'Lid Menu -> instellingen' en zoek naar'Bijlagen' onder het kopje 'Opties'. Daar selecteer je je bijlagen die je wilt verwijderen en klik je op 'Verwijder geselecteerde'. Ok bedankt.
Geplaatst: 10 juli 200816 jaren comment_1040371 Aangezien hij het over 5mb heeft denk ik GTAForum. Ga 'Lid Menu -> instellingen' en zoek naar'Bijlagen' onder het kopje 'Opties'. Daar selecteer je je bijlagen die je wilt verwijderen en klik je op 'Verwijder geselecteerde'. Ok bedankt. Je kan ze natuurlijk ook op een foto hosting site uploaden zoals: Photobucket
Hoi allemaal.Ik kan geen foto,s meer uploaden omdat het bijna vol zit.Ik zit op 4.99 mb van de 5 mb.
Weten jullie een andere manier of om de upload ruimte te verminderen???
Alvast bedank
.