ik heb het spel nog maar net en elke keer als ik speel (opgezet word) word ik echt keihard overhoop geschoten en vliegend met een warhawk zie ik eigenlijk meer rakketten dan lucht..
heeft iemand tips om te zorgen dat ik niet meteen overhoop word geschoten en een truckje voor in de lucht om die raketten te ontwijken (ik doe maar wat met die rechter joystick )
en ik heb heel vaak "connectie met de server gestopt" (of zoiets) en daarna "game over" is dit door een slechte internet connectie of gewoon letterlijk het einde van het spel?
Soms heb ik trouwens ook last van het "game over" tijdens het spelen.. dan blijft even iedereen hangen en dan stopt ie der gewoon mee
Super leuk spel..
alleen zijn er een paar problemen
ik heb het spel nog maar net en elke keer als ik speel (opgezet word) word ik echt keihard overhoop geschoten
en vliegend met een warhawk zie ik eigenlijk meer rakketten dan lucht..
heeft iemand tips om te zorgen dat ik niet meteen overhoop word geschoten en een truckje voor in de lucht om die raketten te ontwijken (ik doe maar wat met die rechter joystick
)
en ik heb heel vaak "connectie met de server gestopt" (of zoiets) en daarna "game over" is dit door een slechte internet connectie of gewoon letterlijk het einde van het spel?
Soms heb ik trouwens ook last van het "game over" tijdens het spelen.. dan blijft even iedereen hangen en dan stopt ie der gewoon mee