Geplaatst: 6 juli 200816 jaren comment_1036079 Hoe maak je een /rentcar command Als iemand in een auto zit die hij kan huren dan wordt hij frozen en als hij dan /rentcar doet kan hij die car gebruiken en ook locken. Maar als hij de auto vernietigt is de auto niet meer van hem. Dat renten kost hem dan een bepaalde prijs. Please help me Check morgen antwoorden wel. Nu leuke film
Geplaatst: 7 juli 200816 jaren comment_1036307 Laat me raden 9 lives ^^ Heb ik ook gezien. Maar ik heb even gezocht op sa-mp forum en dit gevonden: =>klikkerdeklik<= En volgens mij stond er ergens ook nog hoe je een car ownership script moet maken. Als ik die vind zal ik hem hier bij zetten.
Geplaatst: 7 juli 200816 jaren Auteur comment_1036327 Laat me raden 9 lives ^^ Heb ik ook gezien.Maar ik heb even gezocht op sa-mp forum en dit gevonden: =>klikkerdeklik<= En volgens mij stond er ergens ook nog hoe je een car ownership script moet maken. Als ik die vind zal ik hem hier bij zetten. Dit is meer car ownership dan een car renten. Toch bedankt.
Geplaatst: 7 juli 200816 jaren comment_1036331 Met een paar goede timers zou je die FS in een car rent iets kunnen omgooien.
Hoe maak je een /rentcar command
Als iemand in een auto zit die hij kan huren dan wordt hij frozen en als hij dan /rentcar doet kan hij die car gebruiken en ook locken. Maar als hij de auto vernietigt is de auto niet meer van hem. Dat renten kost hem dan een bepaalde prijs.
Please help me
Check morgen antwoorden wel. Nu leuke film