Geplaatst: 7 juli 200816 jaren comment_1036375 hey, ik heb een vraagje: weet iemand waar ik kan zien hoe groot mijn grafische videokaart is? Moet ik daarvoor in mijn handleiding kijken of ergens in mijn pc beginnen rondneuzen. Graag enige uitleg!
Geplaatst: 7 juli 200816 jaren comment_1036387 Als het goed is heb je een doos / handleiding() waar opstaat hoe groot ie is. anders zoek naar 'dxdiag' in je computer.
Geplaatst: 7 juli 200816 jaren comment_1036412 Even een aanvoeging op Peter99: Als je Windows XP hebt: Start > Uitvoeren > Typ in het vakje: ''DXDIAG'' (zonder aanhalingstekens!) > Ga dan naar tabblad beeldscherm. Als je Windows vista hebt: .. Ik heb geen idee.. Je kan wél het programma EVEREST Home Edition downloaden. Daar zie je een boel systeem gegevens en ook informatie over jou videokaart. Everest kan je hier gratis downloaden: http://www.starfix.nl/programmas/4/Everest_Home_Edition.htm Bewerkt: 7 juli 200816 jaren door Gangsta
Geplaatst: 7 juli 200816 jaren Auteur comment_1036467 Even een aanvoeging op Peter99:Als je Windows XP hebt: Start > Uitvoeren > Typ in het vakje: ''DXDIAG'' (zonder aanhalingstekens!) > Ga dan naar tabblad beeldscherm. Als je Windows vista hebt: .. Ik heb geen idee.. Je kan wél het programma EVEREST Home Edition downloaden. Daar zie je een boel systeem gegevens en ook informatie over jou videokaart. Everest kan je hier gratis downloaden: http://www.starfix.nl/programmas/4/Everest_Home_Edition.htm Ik heb Windows XP. En bedankt gangsta & peter99 Ik heb het nu gevonden
Geplaatst: 15 juli 200816 jaren comment_1044345 Ook voor de vista gebruikers: De dxdiag command werkt ook gewoon hierbij. Je heb normaal gezien geen uitvoer pictogram, maar je moet dxdiag intypen in het "zoek balkje" in je startmenu.
Geplaatst: 17 juli 200816 jaren comment_1047213 Je kan ook gewoon op je bureaublad, rechtermuisknop, eigenschappen, instellingen, geadvanceerd, adapter, en dan staat het er ook. Later,
hey,
ik heb een vraagje: weet iemand waar ik kan zien hoe groot mijn grafische videokaart is?
Moet ik daarvoor in mijn handleiding kijken of ergens in mijn pc beginnen rondneuzen.
Graag enige uitleg!