Geplaatst: 7 maart 200520 jaren comment_105362 hallo ik heb een mod installer gedownload en nu wil ik een auto in vc zetten. alles gaat goed totdat ik dit zie: select path to vehicle files wat bedoelen ze daarmee en wat moet ik aanduiden ik heb gewoon de vc map aangeklikt maar dan krijg ik dit te zien: the directory you entered for vice city is invalid. please selct the correct directory dus wat moet ik doen alvast bedankt oene
Geplaatst: 7 maart 200520 jaren comment_105378 Ik weet niet wat er bedoeld wordt met 'select path to vehicle files', maar dat andere misschien wel. Probeer eens ALLEEN lezen uit te zetten van de VC folder. in het kort: GRAND THEFT AUTO VICE CITY->rechtermuisknop->eigenschappen->vink ALLEEN LEZEN uit->druk op toepassen misschien lukt dit
Geplaatst: 7 maart 200520 jaren comment_105393 Bij dit: select path to vehicle files Moet je het bestand selecteren waar je gedownloade auto in zit...Dus waar de .dff en de .txd van de auto in zit. the directory you entered for vice city is invalid. please selct the correct directory Ik heb die error van jouw nog nooit gehad. Wanneer krijg je die error? Als hij wil beginnen met installeren? Als dat zo is denk ik dat het aan het alleen lezen ligt zoals wauzie al zei. Anders weet ik het ook niet. Misschien komt het wel omdat je "select path to vehicle files" nog niet hebt aangevinkt?
Geplaatst: 8 maart 200520 jaren Auteur comment_105682 alleen lezen al lang afgevinkt. en een vriend zij dat ik de autos map moet aanvinken en die andere de vice city map ik deed het juist andersom toch bedankt ik zit nu op een andere pc dus wacht maar met antwoorden ik zeg wel als het niet lukt oke ik kom er langs maar nu ben ik bij die troep van de default.ide enz. wijzigen ik wil dat niet dus ik klik op next maar dan krijg ik dit gezeur: the default.ide line is incorrect and won't work in the game. it doesn't have the correct vehicle name for the default.ide line. it has '''' but it should be ''bfinject'' instead ik klik vervolgens op OK kijk bij default.ide en daar staat %defaultideSRC% als je weet wat ik daar in moet vullen of als het niet belangrijk is dat wijzigen van default.ide enz. zeg het dan ff. alvast bedankt Bewerkt: 8 maart 200520 jaren door oeneboy
hallo
ik heb een mod installer gedownload en nu wil ik een auto in vc zetten.
alles gaat goed totdat ik dit zie:
wat bedoelen ze daarmee
en wat moet ik aanduiden
ik heb gewoon de vc map aangeklikt maar dan krijg ik dit te zien:
dus wat moet ik doen
alvast bedankt
oene