Ik heb zoals de meeste hier GTA IV qua storyline uitgespeeld.
Ik ben nu bezig met de stuntjumps. ik heb ze bijna allemaal gevonden.
Alleen stuntjump 35 en 48 van de vindplaatsen lijst kan ik niet vinden.
Ik ben nu al 30 minuten bezig met nummer 35 en ik kan m niet vinden
nummer 48 is volgens mij bij die politie(school??) alleen als ik erop rij, heb ik na 5 seconden een 4 sterren wanted level. en als ik de jump maak (er staat maar 1 ramp op die politieschool, dan krijg ik geen cutscene ofzo dus dan is ie ook niet geslaagd.
Kan iemand mij svp helpen met tips en of trucs, want ik ben ten einde raad.
dan een vraag over vrienden maken, ik heb de mail van die vriend van Playboy X positief gereageerd, maar ben maar voor 67% vriend en ik kan m niet meer bellen
Little Jacob, Brucie en Packie ben ik druk mee bezig vrienden te worden, maar dat gaat zo ontzetten traag.
Waar houden de verschillende types van zodat ze eventueel eerder vrienden worden
Hey mede GTA fanaten,
Ik heb zoals de meeste hier GTA IV qua storyline uitgespeeld.
Ik ben nu bezig met de stuntjumps. ik heb ze bijna allemaal gevonden.
Alleen stuntjump 35 en 48 van de vindplaatsen lijst kan ik niet vinden.
Ik ben nu al 30 minuten bezig met nummer 35 en ik kan m niet vinden
nummer 48 is volgens mij bij die politie(school??) alleen als ik erop rij, heb ik na 5 seconden een 4 sterren wanted level. en als ik de jump maak (er staat maar 1 ramp op die politieschool, dan krijg ik geen cutscene ofzo dus dan is ie ook niet geslaagd.
Kan iemand mij svp helpen met tips en of trucs, want ik ben ten einde raad.
dan een vraag over vrienden maken, ik heb de mail van die vriend van Playboy X positief gereageerd, maar ben maar voor 67% vriend en ik kan m niet meer bellen
Little Jacob, Brucie en Packie ben ik druk mee bezig vrienden te worden, maar dat gaat zo ontzetten traag.
Waar houden de verschillende types van zodat ze eventueel eerder vrienden worden