Geplaatst: 7 juli 200816 jaren comment_1037066 nou ik heb een speaker die best zacht gaat en ik vroeg ik af wat moet ik doen om hem harder te krijgen. ik heb van alles gedaan. soundmax alles om hoog, volumeregeling alless om hoog maar hetb is nog steeds zacht kan iemand me helpen
Geplaatst: 7 juli 200816 jaren comment_1037071 Heb je de balans goed staan? dat hij niet naar 1 speaker gaat? Je weet hoe dat moet? Anders wil ik wel helpen Bewerkt: 7 juli 200816 jaren door WaRioRZ
Geplaatst: 7 juli 200816 jaren Auteur comment_1037129 Heb je de balans goed staan? dat hij niet naar 1 speaker gaat?Je weet hoe dat moet? Anders wil ik wel helpen de Balans is goed
Geplaatst: 8 juli 200816 jaren comment_1037314 Toen je het geluid in Soundmax en de volume regeling omhoog gooide, was er toen wel verschil in het geluid?
Geplaatst: 8 juli 200816 jaren Auteur comment_1037574 Toen je het geluid in Soundmax en de volume regeling omhoog gooide, was er toen wel verschil in het geluid? ja maar niet een grote
Geplaatst: 10 juli 200816 jaren comment_1039664 Toen je het geluid in Soundmax en de volume regeling omhoog gooide, was er toen wel verschil in het geluid? ja maar niet een grote SRS audio sandbox doet het goed, heb ik ook, ik heb die een keer zo hard gezet dat mijn speaker het even begaf, laterna deed ie het weer goed. Alleen helaas is het maar een 2 weken trail, ik heb wel illegale dingen gevonden, maar zijn hier illegaal + nog eens de verkeerde versie. Veel suc6 Bewerkt: 10 juli 200816 jaren door FerryN
Geplaatst: 11 juli 200816 jaren Auteur comment_1040650 Toen je het geluid in Soundmax en de volume regeling omhoog gooide, was er toen wel verschil in het geluid? ja maar niet een grote SRS audio sandbox doet het goed, heb ik ook, ik heb die een keer zo hard gezet dat mijn speaker het even begaf, laterna deed ie het weer goed. Alleen helaas is het maar een 2 weken trail, ik heb wel illegale dingen gevonden, maar zijn hier illegaal + nog eens de verkeerde versie. Veel suc6 is er ook iets dat goed is en gratis? of pm me de code
Geplaatst: 11 juli 200816 jaren comment_1040750 is er ook iets dat goed is en gratis? of pm me de code Je kunt ook gewoon nieuwe boxen met een volumeregelaar kopen.
Geplaatst: 11 juli 200816 jaren comment_1040809 Toen je het geluid in Soundmax en de volume regeling omhoog gooide, was er toen wel verschil in het geluid? ja maar niet een grote SRS audio sandbox doet het goed, heb ik ook, ik heb die een keer zo hard gezet dat mijn speaker het even begaf, laterna deed ie het weer goed. Alleen helaas is het maar een 2 weken trail, ik heb wel illegale dingen gevonden, maar zijn hier illegaal + nog eens de verkeerde versie. Veel suc6 is er ook iets dat goed is en gratis? of pm me de code Dat is gratis, voor 2 weken Code heb ik niet, helaas
Geplaatst: 16 juli 200816 jaren comment_1045633 nou ik heb een speaker die best zacht gaat en ik vroeg ik af wat moet ik doen om hem harder te krijgen. ik heb van alles gedaan. soundmax alles om hoog, volumeregeling alless om hoog maar hetb is nog steeds zacht kan iemand me helpen Moeten ze niet versterkt worden met een versterker?
Geplaatst: 22 juli 200816 jaren comment_1051396 nou ik heb een speaker die best zacht gaat en ik vroeg ik af wat moet ik doen om hem harder te krijgen. ik heb van alles gedaan. soundmax alles om hoog, volumeregeling alless om hoog maar hetb is nog steeds zacht kan iemand me helpen Moeten ze niet versterkt worden met een versterker? Kan je ook doen, Lama..... Bewerkt: 22 juli 200816 jaren door FerryN
Geplaatst: 31 juli 200816 jaren Auteur comment_1059873 Maar uhm.. zijn er nog meer dingen zoals srs audiobox?
nou ik heb een speaker die best zacht gaat en ik vroeg ik af wat moet ik doen om hem harder te krijgen. ik heb van alles gedaan. soundmax alles om hoog, volumeregeling alless om hoog maar hetb is nog steeds zacht kan iemand me helpen