Jump to content
Geplaatst:
comment_1037066

nou ik heb een speaker die best zacht gaat en ik vroeg ik af wat moet ik doen om hem harder te krijgen. ik heb van alles gedaan. soundmax alles om hoog, volumeregeling alless om hoog maar hetb is nog steeds zacht kan iemand me helpen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1039664
Toen je het geluid in Soundmax en de volume regeling omhoog gooide, was er toen wel verschil in het geluid?

ja maar niet een grote

SRS audio sandbox doet het goed, heb ik ook, ik heb die een keer zo hard gezet dat mijn speaker het even begaf, laterna deed ie het weer goed.

Alleen helaas is het maar een 2 weken trail, ik heb wel illegale dingen gevonden, maar zijn hier illegaal + nog eens de verkeerde versie.

Veel suc6

Bewerkt: door FerryN

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1040650
Toen je het geluid in Soundmax en de volume regeling omhoog gooide, was er toen wel verschil in het geluid?

ja maar niet een grote

SRS audio sandbox doet het goed, heb ik ook, ik heb die een keer zo hard gezet dat mijn speaker het even begaf, laterna deed ie het weer goed.

Alleen helaas is het maar een 2 weken trail, ik heb wel illegale dingen gevonden, maar zijn hier illegaal + nog eens de verkeerde versie.

Veel suc6

is er ook iets dat goed is en gratis? of pm me de code

Geplaatst:
comment_1040809

ja maar niet een grote

Veel suc6

is er ook iets dat goed is en gratis? of pm me de code

Dat is gratis, voor 2 weken :puh:

Code heb ik niet, helaas

Geplaatst:
comment_1045633
nou ik heb een speaker die best zacht gaat en ik vroeg ik af wat moet ik doen om hem harder te krijgen. ik heb van alles gedaan. soundmax alles om hoog, volumeregeling alless om hoog maar hetb is nog steeds zacht kan iemand me helpen

Moeten ze niet versterkt worden met een versterker?

Geplaatst:
comment_1051396

Moeten ze niet versterkt worden met een versterker?

Kan je ook doen,

Lama.....

Bewerkt: door FerryN

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.