Geplaatst: 8 juli 200816 jaren comment_1037434 Beste leden! Ik heb hier zojuist een geintje gevonden, toen ik naar de 'Wet Dream' EE ging zoeken. Ik zag toen op zo'n bord staan Pharte Gas. Je zal 'm wel snappen, hier een screenshot die ik nam: Sorry voor de kut kwaliteit
Geplaatst: 20 juli 200816 jaren comment_1049586 En ik maar deken dat in Sa Fantastische grappen zitten , maar GTA IV slaat echt alles . goed gevonden
Geplaatst: 21 juli 200816 jaren comment_1050382 Mjah lekker grappig en dan nog dat logootje erbij kan iemand me miss vertellen wat het Wet Dream EE is?
Geplaatst: 21 juli 200816 jaren comment_1050487 Mjah lekker grappig en dan nog dat logootje erbij kan iemand me miss vertellen wat het Wet Dream EE is? Wet dream betekent: Natte droom. 1. Het schip wet dream ligt in het water en dat isnat. 2. Het was een natte droom voor de ontwikkelaars om GTA IV te maken. Zoals het spel nu is opgebouwd hadden ze het al vanaf het begin willen hebben, wat natuurlijk toen nog niet mogelijk was...
Geplaatst: 19 augustus 200816 jaren comment_1082612 Mjah lekker grappig en dan nog dat logootje erbij kan iemand me miss vertellen wat het Wet Dream EE is? Wet dream betekent: Natte droom. 1. Het schip wet dream ligt in het water en dat isnat. 2. Het was een natte droom voor de ontwikkelaars om GTA IV te maken. Zoals het spel nu is opgebouwd hadden ze het al vanaf het begin willen hebben, wat natuurlijk toen nog niet mogelijk was... En die heb ik gevonde:D:D:D
Beste leden!
Ik heb hier zojuist een geintje gevonden, toen ik naar de 'Wet Dream' EE ging zoeken. Ik zag toen op zo'n bord staan Pharte Gas. Je zal 'm wel snappen, hier een screenshot die ik nam:
Sorry voor de kut kwaliteit