Geplaatst: 8 juli 200816 jaren comment_1037590 Hyves doet het bij mijn vriend goed maar op mijn PC doet hyves erg traag, mijn vraag is dus. Kan ik dit via een update ofzoiets oplossen? Want het is nogal zwaar iritant.
Geplaatst: 8 juli 200816 jaren comment_1037598 Hyves doet het bij mijn vriend goed maar op mijn PC doet hyves erg traag, mijn vraag is dus. Kan ik dit via een update ofzoiets oplossen? Want het is nogal zwaar iritant. Nee, hyves wordt altijd op vaste tijden onderhouden en dat hoef je niet handmatig te updaten. Wellicht helpt het als je een andere browser hebt of even wacht, op drukke tijdstippen gaat hyves altijd wat slomer weet ik uit ervaring. Gewoon even afwachten dus, waarschijnlijk doet hyves het vanavond gewoon weer goed
Geplaatst: 8 juli 200816 jaren comment_1037608 Hyves doet het bij mijn vriend goed maar op mijn PC doet hyves erg traag, mijn vraag is dus. Kan ik dit via een update ofzoiets oplossen? Want het is nogal zwaar iritant. Nee, hyves wordt altijd op vaste tijden onderhouden en dat hoef je niet handmatig te updaten. Wellicht helpt het als je een andere browser hebt of even wacht, op drukke tijdstippen gaat hyves altijd wat slomer weet ik uit ervaring. Gewoon even afwachten dus, waarschijnlijk doet hyves het vanavond gewoon weer goed Ze updaten inderdaad altijd s'nachts. Ik heb ook last van haperingen op de hyves-site, maar we zullen vast niet de enige zijn. Stuur de beheerder anders even een krabbel, of kijk of hij misschien al krabbels mbt de lagg op de site heeft gehad.
Geplaatst: 8 juli 200816 jaren Auteur comment_1037618 Maar ik kan geen krabbels sturen, op reageren klikken lukt geen eens. En heb me email al bevestigd.
Geplaatst: 8 juli 200816 jaren comment_1037629 Maar ik kan geen krabbels sturen, op reageren klikken lukt geen eens. En heb me email al bevestigd. Ik kom helemaal niet eens op Hyves zelf. Dat komt omdat Hyves nu druk is, er zitten veel mensen op de site. Dus de server wordt overbelast. Bewerkt: 8 juli 200816 jaren door Sonny-The-Pilot
Geplaatst: 8 juli 200816 jaren comment_1037710 Hyves doet het bij mijn vriend goed maar op mijn PC doet hyves erg traag, mijn vraag is dus. Kan ik dit via een update ofzoiets oplossen? Want het is nogal zwaar iritant. bij mij opend hyves helemaal niet meer iets met een bevijligings certeficaat! weten jullie miss hoe ik dat kan verhelpen?
Geplaatst: 8 juli 200816 jaren comment_1037778 Dat had ik eerst ook, je moet dan even de nieuwe versie van je Browser downloaden. Ik raad Firefox 3.0 aan, dat is hier te downloaden. Ik hoop dat het jullie problemen oplost, ik had dit eerst ook en bij mij is het verholpen!
Hyves doet het bij mijn vriend goed maar op mijn PC doet hyves erg traag, mijn vraag is dus. Kan ik dit via een update ofzoiets oplossen? Want het is nogal zwaar iritant.