Geplaatst: 8 juli 200816 jaren comment_1037635 hallo allemaal, als ik met een vliegtuig draai(op het land)draait hij paktisch niet. mij vraag is nu of dit normaal is en waar het aan licht
Geplaatst: 8 juli 200816 jaren comment_1037640 hallo allemaal,als ik met een vliegtuig draai(op het land)draait hij paktisch niet. mij vraag is nu of dit normaal is en waar het aan licht Hey, welkom op dit forum! Ik weet wat je fout doet. Je draait waarschijnlijk met de 'normale' draaitoetsen. Je moet eigenlijk draaien met Q en E: de knoppen die je normaal gebruikt om een drive-by uit te voeren. Veel succes en veel vliegplezier!
Geplaatst: 8 juli 200816 jaren Auteur comment_1037643 bedankt voor de snelle reactie ik zal het eens uit proberen
Geplaatst: 9 juli 200816 jaren comment_1038360 Het is ook nogal onlogisch dat je zou kunnen draaien met het normale sturen. Want daarmee moet je maar eens op de horizontale vleugels kijken. Dan zul je zien dat er 'flappen' uitkomen. En als je met Q en E stuurt op het vaste land moet je maar een letten op de verticale staartvleugel dan zie je de de Rudder beweegt en niet de vleugels.
Geplaatst: 9 juli 200816 jaren comment_1039194 En ook niet teveel snelheid hebben als je met Q en E scherp wilt draaien, hoe langzamer je gaat hoe beter dat draaien ook gaat
hallo allemaal,
als ik met een vliegtuig draai(op het land)draait hij paktisch niet.
mij vraag is nu of dit normaal is en waar het aan licht