Geplaatst: 8 juli 200816 jaren comment_1038129 Weet iemand waar alle raamliftjes zijn? (als die er zijn) ik heb namelijk een tijdje geleden (heel lang) in een missie met zon ding naar boven moeten gaan.. nu vraag ik me af of er meer zijn? zo, ja waar daN?
Geplaatst: 8 juli 200816 jaren comment_1038145 Weet iemand waar alle raamliftjes zijn? (als die er zijn) ik heb namelijk een tijdje geleden (heel lang) in een missie met zon ding naar boven moeten gaan.. nu vraag ik me af of er meer zijn? zo, ja waar daN? ik ben in ieder geval nog geen 1 tegen gekomen na die ene missie met Jacob
Geplaatst: 8 juli 200816 jaren comment_1038158 Weet iemand waar alle raamliftjes zijn? (als die er zijn) ik heb namelijk een tijdje geleden (heel lang) in een missie met zon ding naar boven moeten gaan.. nu vraag ik me af of er meer zijn? zo, ja waar daN? Er zijn er eigenlijk best veel als je even goed om je heen kijkt. Die liften kom je in meer missies tegen. Helaas weet ik er maar één, maar ik schud wel even iemand wakker in PM die mij tot nog toe niet in de steek heeft gelaten met het vinden van locaties.
Geplaatst: 8 juli 200816 jaren Auteur comment_1038162 Weet iemand waar alle raamliftjes zijn? (als die er zijn) ik heb namelijk een tijdje geleden (heel lang) in een missie met zon ding naar boven moeten gaan.. nu vraag ik me af of er meer zijn? zo, ja waar daN? Er zijn er eigenlijk best veel als je even goed om je heen kijkt. Die liften kom je in meer missies tegen. Helaas weet ik er maar één, maar ik schud wel even iemand wakker in PM die mij tot nog toe niet in de steek heeft gelaten met het vinden van locaties. oke
Geplaatst: 8 juli 200816 jaren comment_1038170 -__-Alex-__-, of is het met een liggend streepje? Vroeg of ik dit wist, dus hier is een antwoord: Maargoed, op www.whattheydonotwantyoutoknow.com staan ze ook. Deze map krijg je te zien: Op het gtaforums.com heb ik ge gevonden: Klik hier! Later, Bewerkt: 8 juli 200816 jaren door FerryN
Geplaatst: 8 juli 200816 jaren comment_1038185 Weet iemand waar alle raamliftjes zijn? (als die er zijn) ik heb namelijk een tijdje geleden (heel lang) in een missie met zon ding naar boven moeten gaan.. nu vraag ik me af of er meer zijn? zo, ja waar daN? ik ben in ieder geval nog geen 1 tegen gekomen na die ene missie met Jacob Je bedoelt Playboy X?[/font]
Geplaatst: 13 juli 200816 jaren comment_1042568 Idd ja :$ Sta nu altijd te sniperen vanuit die raamlifen :')
Geplaatst: 13 juli 200816 jaren comment_1042946 Ik wist niet eens dat dat ook op whatthey... stond handig! nu weet ik t ook meteen!
Geplaatst: 14 juli 200816 jaren comment_1043353 Je hebt er een bij het safehouse van Playboy X Waar dat dan?
Geplaatst: 14 juli 200816 jaren comment_1043460 wat heb je er aan als ik vragen mag Is toch lachen, hoef je geen heli te cheaten/halen om ergens naar boven te gaan... Bovendien erg handig als je 2 sterren cops hebt :')
Weet iemand waar alle raamliftjes zijn? (als die er zijn) ik heb namelijk een tijdje geleden (heel lang) in een missie met zon ding naar boven moeten gaan.. nu vraag ik me af of er meer zijn? zo, ja waar daN?