Geplaatst: 9 juli 200816 jaren comment_1038737 Weet misschien iemand hoe je die scooter die op Happiness Island staat er kunt af halen en naar je sevehuis kunt brengen?
Geplaatst: 10 juli 200816 jaren comment_1039931 waarom wil je die scooter hebben jammer van je tijd er rijden er zat rond op het 2e eiland
Geplaatst: 10 juli 200816 jaren comment_1040016 waarom wil je die scooter hebben jammer van je tijd er rijden er zat rond op het 2e eiland Ik vind die scooter ook leuk Maar het lijkt net dat je er alleen maar ziet rijden als je net in een mooie auto zit of zelf op een scooter rijdt. (dat laatste is altijd zo, was ook al zo in San Andreas)
Geplaatst: 10 juli 200816 jaren comment_1040022 Nu zie ik ze ineens heel veel . Ik ging met een PCJ 600 in West en East Holland rondrijden (bij het huis van Playboy X) en toen zag ik een hele straat vol met scooters geparkeerd langs de weg . Had ik ook eens met de patriot, die brug die je dan tegenkomt naar Bohan was een hele rij vol mee . Ik hoop dat dat ook wat helpt. Anders heb ik nog wat. Anders doe je de missie 'Hating the haters' van Bernie Crane. Dan doe je ook wat met een scooter, en die mag je dan houden.
Geplaatst: 10 juli 200816 jaren comment_1040280 ik kan die fagio echt niet vinden :s wees wat duidelijker
Geplaatst: 10 juli 200816 jaren comment_1040287 De politiehelecopter heeft toch zon open ruimte, kan je niet via wheelie of via een object op straat de faggio erin rijden en dan voorzichtig vliegen?
Geplaatst: 10 juli 200816 jaren comment_1040292 De politiehelecopter heeft toch zon open ruimte, kan je niet via wheelie of via een object op straat de faggio erin rijden en dan voorzichtig vliegen? Wat een leuk idee, dat hebben de andere heli's toch ook (een open deur)? echt een super idee, ga ik morgen ookeens proberen.
Weet misschien iemand hoe je die scooter die op Happiness Island staat er kunt af halen en naar je sevehuis kunt brengen?