Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1038976

bij ' OnGamemodeInit':

AddPlayerClass(skinid,x,y,z,angel,weapon1,ammo1,weapon2,ammo2,weapon3,ammo3);

doe bij x,y,z, de coordinaten van ryders huis, en bij 'OnPlayerSpawn':

SetPlayerInterior(playerid,interiorid);

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1039892

public OnGameModeInit()

{

// Don't use these lines if it's a filterscript

SetGameModeText("Blank Script");

AddPlayerClass(271,2450.3115,-1688.3578,1013.5078,174.2576,22,1000,32,1000,30,1000); //

return 1;

}

________________________________________________________________________________

public OnPlayerSpawn(playerid)

{

SetPlayerInterior(playerid,interiorid);

return 1;

}

________________________________________________________________________________

Ik denk dat ik iets fout gedaan heb.

Wie kan mij helpen. :duh:

Bewerkt: door Freaksken

Geplaatst:
comment_1040011
public OnGameModeInit()

{

// Don't use these lines if it's a filterscript

SetGameModeText("Blank Script");

AddPlayerClass(271,2450.3115,-1688.3578,1013.5078,174.2576,22,1000,32,1000,30,1000); //

return 1;

}

________________________________________________________________________________

public OnPlayerSpawn(playerid)

{

SetPlayerInterior(playerid,interiorid);

return 1;

}

________________________________________________________________________________

Ik denk dat ik iets fout gedaan heb.

Wie kan mij helpen. :duh:

Wil je dat als ze spawnen in een Interior spawnen? En als je wilt dat ze gewoon spawnen niet in een interior

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerInterior(playerid, 0);
return 1;
}

Nu spawnt hij niet in een interior. Als hij er wel in meot spawnen moet je die "0" van SetPlayerInterior(playerid, 0); veranderen in het Interior ID.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1040076

Ik wil dus dat ryder in zijn huis spawnt, na het kiezen van de skin.

Kan je dus eens een voorbeeld geven wat er moet staan bij OnGameModeInit en OnPlayerSpawn.

(Graag met de juiste coordinaten en ID's a.u.b.). :D

Bewerkt: door Freaksken

Geplaatst:
comment_1044176
Ik wil dus dat ryder in zijn huis spawnt, na het kiezen van de skin.

Kan je dus eens een voorbeeld geven wat er moet staan bij OnGameModeInit en OnPlayerSpawn.

(Graag met de juiste coordinaten en ID's a.u.b.). :D

Zoek het ff voor je op als ik het kan vinden. Maar als ze in een interior spawnen meot je ze wel uit het huis kunnen laten gaan door : Een command/Een checkpoint/Een andere manier.

Wel gevonden alleen kan het progje niet openen. Mischien kan iemand anders het wel doen. (Sandra, Juwayri, Ymosky, WackoX, iemand anders)

Bewerkt: door Remcconen

Geplaatst:
comment_1044216

@ Remcconen:

Als je de source hebt gedownload ga je naar Location Information --> bin --> debug --> Location Information

@ Freaksken:

Het interior id is: 2

De coördinaten van het interior zijn: 2451.77, -1699.8, 1013.51

Dus als 271 ryders id is (zou het echt niet weten)

Dan is dit de code die je moet gebruiken:

public OnGameModeInit()
{
AddPlayerClass(271,2451.77, -1699.8, 1013.51,=>174.2576<=,22,1000,32,1000,30,1000); // class 1
return 1;
}

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
case 1:
{
SetPlayerInterior(playerid, 2);
return 1;
}
}

Het met => <= aangegeven coördinaat (de Float:Angle) kan ik niet achterhalen want dat zou ik het zelf neer moeten zetten. Dus misschien moet je dit zelf nog opnieuw maken.

En ik gebruik 'case 1' omdat ik verwacht dat je meer skins gaat gebruiken en ryder skin is nu nog het eerste id in het rijtje, als je alleen ryder gaat gebruiken mag je er dit van maken:

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerInterior(playerid, 2);
return 1;
}

Ik hoop dat je er wat aan hebt. En veel succes met je server.

Geplaatst:
comment_1044393
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
case 1:
{
SetPlayerInterior(playerid, 2);
return 1;
}
}

Zo werkt dat niet ;)

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
switch(GetPlayerSkin(playerid))
{
	case 271: {SetPlayerInterior(playerid, 2);}
	case 121: {SetPlayerInterior(playerid, blabla);}
	case 999: {blablabla}
}
return 1;
}

Bewerkt: door =>Sandra<=

Geplaatst:
comment_1050510
Maar hoe je dan uit dat interior kan gaan snap ik niet. :duh:

Om uit het interior te gaan, kan je PlayerToPoint gebruiken (zie onderaan).

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(cmdtext, "/exit", true)==0)
	if(PlayerToPoint(5.0, playerid, 2451.77, -1699.8, 1013.51))
	{
	SetPlayerPos(playerid, x, y, z); // <= buiten ryders huis, zelf invullen
	SetPlayerInterior(playerid, 0);
	return 1;
	}
return 0;
}

Ik weet niet of dat werkt, maar ik denk van wel. Ik typ het maar gewoon uit m'n hoofd, ik heb zelfs geen PAWN op deze PC.

PlayerToPoint functie:

Bovenaan:

forward PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z);

Ergens anders (bij voorkeur helemaal onderaan)

public PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z)
{
new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
tempposx = (oldposx -x);
tempposy = (oldposy -y);
tempposz = (oldposz -z);
if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
{
return 1;
}
return 0;
}

Bewerkt: door Big Boss

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.