Jump to content
Geplaatst:
comment_1039052

Ik zat even in de GTAGames chat, en ik drukte op Ctrl. Maar, als je die knop bij MSN+ ingedrukt houdt, sluit MSN meteen helemaal af. Dus, MSN sloot af... Ik dacht: "SHIT!!". Dus ik wil MSN opstarten, doet MSN het HELEMAAL niet meer... In de chat wist ook niemand het probleem, dus ik hoop dat jullie dat wel weten.

Na de PC opnieuw te hebben op gestart doet MSN het weer. :) Soms raak ik gewoon 'te' snel in de stress...

@Hieronder: Bedankt voor je reactie, maar tis al opgelost. :)

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1039099

Wat mogelijk het probleem was, is dat je MSN hebt vergrendeld. Hierdoor worden alle vensters gesloten, en veranderd het MSN-icoontje rechts onderin in het volgende plaatje (standaard):

post-43352-1215625917.png

Dubbelklik er een keertje op (je kunt ook instellen om ook nog Ctrl erbij ingedrukt te houden) en MSN en zijn vensters zullen gewoon weer verschijnen. :) Zie dit als een tip voor de volgende keer.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1039102
Wat mogelijk het probleem was, is dat je MSN hebt vergrendeld. Hierdoor worden alle vensters gesloten, en veranderd het MSN-icoontje rechts onderin in het volgende plaatje (standaard):

post-43352-1215625917.png

Dubbelklik er een keertje op (je kunt ook instellen om ook nog Ctrl erbij ingedrukt te houden) en MSN en zijn vensters zullen gewoon weer verschijnen. :) Zie dit als een tip voor de volgende keer.

Ja, dat icoontje kwam er. Dankje! :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.