Geplaatst: 10 juli 200816 jaren comment_1039631 waar kan ik de borden vinden, die aangeven welke voertuigen ik nog moet exporteren?
Geplaatst: 10 juli 200816 jaren comment_1039637 Deze staat op de hoek van de kade waar je het import/export schip vind. Voor het gemak heb ik een Snapmap gemaakt welke het aangeeft: Click here to view the SnapMap. Let op dat dit bord er pas staat na voltooiing van de missie waarbij Import/Export ge-unlocked wordt: Customs Fast Track. Bewerkt: 10 juli 200816 jaren door Donwell
Geplaatst: 10 juli 200816 jaren Auteur comment_1039648 Deze staat op de hoek van de kade waar je het import/export schip vind. Voor het gemak heb ik een Snapmap gemaakt welke het aangeeft: Click here to view the SnapMap. Let op dat dit bord er pas staat na voltooiing van de missie waarbij Import/Export ge-unlocked wordt: Customs Fast Track. ok ,dankjewel, gevonden!
Geplaatst: 11 juli 200816 jaren comment_1041226 En als je een aantal auto's geëxporteerd hebt, kun je, als je voor het bord staat, met 'Enter' een auto importeren (tegen een bepaalde prijs natuurlijk). Je krijgt dan een lijst met de 7 dagen van de week, en op de dag dat het is in GTA (druk op TAB om dat te zien) kun je een auto importeren die je alleen op die dag kunt kopen. >Klik hier voor meer informatie<
waar kan ik de borden vinden, die aangeven welke voertuigen ik nog moet exporteren?