Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Draadloos internet problemen

Geplaatst:

Beste gtaforummer, Ik heb nu draadloos intenet,maar iedere keer als ikop internet wil,gaat het niet ook al heb ik verbinding.Nu Zit ik hier met mn PSP te surfen...Weet iemamd dit,aub...en wie weet er hoe je draadloos verbinding versterkt? Want ik heb maar 20 %.en ik heb al heel mn pc verplaatst :( Help

Ik heb m'n USB adapter al verder gezet,en ik heb verbinding,maar ik kan niet surfen.Het is hetzelfde probleem als dat van Sjorzzz..

Bewerkt: door Miek

Featured Replies

Geplaatst:

hmmm heb je wel de driver gedownloadt en wat voor router heb je ?

Geplaatst:
  • Auteur
hmmm heb je wel de driver gedownloadt en wat voor router heb je ?

Drivers heeft er niets mee te maken,by the way,m'n router is een B E L K I N

Geplaatst:

Heb je wel eens geprobeerd je router te verzetten? Soms kan een klein verschil zorgen voor een grote verbetering. :)

Geplaatst:
  • Auteur

Nee,ik heb verbinding maar kan niet surfen..

Kijk,dit is het probleem:

Ik heb verbinding.Maar:

Kan niet surfen..

Bewerkt: door Miek

Geplaatst:

Dan is je verbinding toch niet sterk genoeg.

Geplaatst:
  • Auteur

Jawel,hij is sterk genoeg,want anders zou ik er niet met mn Psp niet opkunnen.Aub,iemand help me!Met die irritante Psp surfen=nachtmerrie..

Geplaatst:

Jawel,hij is sterk genoeg,want anders zou ik er niet met mn Psp niet opkunnen.Aub,iemand help me!Met die irritante Psp surfen=nachtmerrie..

Aan je screen te zien, is je verbinding helemaal niet sterk genoeg. Rechts onderin staat namelijk ''Signaalsterkte zeer laag''. Dus dat je uberhoud met je psp op het netwerk kan vind ik al een wonder (maar dat gaat nutuurlijk ook hartstikke traag). Probeer eerst is het advies van Nemean^inf op te volgen, dus je router proberen te verzetten/verschuiven ;)

Geplaatst:
  • Auteur

Maar die hangt vast :cry:

Geplaatst:

Dan maak je hem los, een router vast zetten is nooit een goed idee. Tenzij je versterkers in de buurt hebt hangen om je signaal te versterken.

In ieder geval. Er staat signaal zeer laag, dit houdt in dat hij het signaal niet to bijna niet kan ophalen.

Probeer mijn tip op te volgen. Of verzet de router op een meer centraal punt.

Geplaatst:
  • Auteur

Maar een kabeltje is maar10cm lang dus hij kan sowieso niet verzet worden.Zou een Usb verlenger de oplossing zijn,zodat de adapter veel verder staat?En zeggen als je een parabool achter de router staat van aluminiumfolie en een beetje aan je adapter goeie verbinding krijgt? Groetjes Miek.

Geplaatst:

USB verlenger voor een draadloze router? Euh? :?

Pak je een andere UTP kabel en gebruik je die. Zo moeilijk is het heus niet. Als je internet wilt ga je gewoon te werk zoals het moet, en daar moeten nou eenmaal dingen voor komen en weg gehaald worden.

Geplaatst:
  • Auteur
USB verlenger voor een draadloze router? Euh? :?

Pak je een andere UTP kabel en gebruik je die. Zo moeilijk is het heus niet. Als je internet wilt ga je gewoon te werk zoals het moet, en daar moeten nou eenmaal dingen voor komen en weg gehaald worden.

Nee, ik bedoelde een Usb verlenger voor het ontvangertje.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.