Geplaatst: 10 juli 200816 jaren comment_1039773 #=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=# Chicken PatrolKippen patrouilleren op de straat!#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#Auteur: Puma"Huh? Hoe? Wat"Kippen 'lopen' rond op straat alsof ze een voertuig zijn.#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=##=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#Download!#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#Een klein 'cadeautje' voordat ik op vakantie ga (morgen, 12 juli).Fijne vakantie! Bewerkt: 10 juli 200816 jaren door Puma
Geplaatst: 10 juli 200816 jaren comment_1039784 mijn god, jij bedenkt het zo goed . Maar wat vervangt het? Peds? Geweldig gedaan _O_
Geplaatst: 10 juli 200816 jaren comment_1039806 Dit doet mij denken aan Counter Strike 1.6 Daar kon je ook mensen in kippen veranderen als je de admin was en die lijken best wel op die kippen. (die van jouw zijn meer gedetailleerd)
Geplaatst: 10 juli 200816 jaren comment_1039974 mijn god, jij bedenkt het zo goed . Maar wat vervangt het? Peds? Geweldig gedaan _O_ Nee, de RCCAM, die RC Plantenbak. Met de Cargrp, komen ze overal op de weg. Zeer leuk Puma, ik moet maar eens naar de SA cd gaan zoeken. Later,
Geplaatst: 11 juli 200816 jaren comment_1040834 Ik zou niet weten hoe dat moet dus, zou iemand kunnen kijken of je er voor kan zorgen dat je er op kan rijden
Geplaatst: 16 juli 200816 jaren comment_1045234 Hahahaha nu moet je het nog effe zo maken dat je ze kan afknallen en dat ze kakelen
#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#
Chicken Patrol
Kippen patrouilleren op de straat!
Auteur: Puma
"Huh? Hoe? Wat"
Kippen 'lopen' rond op straat alsof ze een voertuig zijn.
Download!
Een klein 'cadeautje' voordat ik op vakantie ga (morgen, 12 juli).
Fijne vakantie!
Bewerkt: door Puma