Geplaatst: 10 juli 200816 jaren comment_1039954 EDIT:verplaats Bewerkt: 10 juli 200816 jaren door KronicSmoker187
Geplaatst: 10 juli 200816 jaren Auteur comment_1040328 Handig als je dan ook gelijk een link neerzet... Als je ff goed las staat er verplaats, maar ik zet het zo in general en er is geen link.
Geplaatst: 10 juli 200816 jaren comment_1040331 Handig als je dan ook gelijk een link neerzet... Als je ff goed las staat er verplaats, maar ik zet het zo in general en er is geen link. Hoezo in General? Hier mogen ook Tips en Trucs hoor :o
Geplaatst: 11 juli 200816 jaren comment_1040583 Handig als je dan ook gelijk een link neerzet... Als je ff goed las staat er verplaats, maar ik zet het zo in general en er is geen link. Hoezo in General? Hier mogen ook Tips en Trucs hoor :o Dit is het easter egg gedeelte. Geen ''tips en trucks'' gedeelte. Weet je wat een easter egg is?
Geplaatst: 11 juli 200816 jaren comment_1040603 *Klik* Daar staat: IV: EasterEggs In dit forum kun je eastereggs en verwijzingen kwijt. Maar er is ook ruimte voor zelf ontdekte tips en trucs. Moderator: Dutchy3010, PatrickW, SummerBase Om het je makkelijker te maken zal ik het belangrijke even onderstrepen: IV: EasterEggs In dit forum kun je eastereggs en verwijzingen kwijt. Maar er is ook ruimte voor zelf ontdekte tips en trucs. Moderator: Dutchy3010, PatrickW, SummerBase Edit: Ja, ik weet wat een Easter Egg is :$ Bewerkt: 11 juli 200816 jaren door -_-Alex-_-
Geplaatst: 18 juli 200816 jaren comment_1048019 *Klik*Daar staat: IV: EasterEggs In dit forum kun je eastereggs en verwijzingen kwijt. Maar er is ook ruimte voor zelf ontdekte tips en trucs. Moderator: Dutchy3010, PatrickW, SummerBase Om het je makkelijker te maken zal ik het belangrijke even onderstrepen: IV: EasterEggs In dit forum kun je eastereggs en verwijzingen kwijt. Maar er is ook ruimte voor zelf ontdekte tips en trucs. Moderator: Dutchy3010, PatrickW, SummerBase Edit: Ja, ik weet wat een Easter Egg is :$ in general hebben ze wel een tips en tricks topic:Ddus dan zou die hierheen moeten als de crew alles op zijn plaats moeten zetten zijn ze nog wel een paar weken bezig
Geplaatst: 19 juli 200816 jaren comment_1048442 *Klik*Daar staat: IV: EasterEggs In dit forum kun je eastereggs en verwijzingen kwijt. Maar er is ook ruimte voor zelf ontdekte tips en trucs. Moderator: Dutchy3010, PatrickW, SummerBase Om het je makkelijker te maken zal ik het belangrijke even onderstrepen: IV: EasterEggs In dit forum kun je eastereggs en verwijzingen kwijt. Maar er is ook ruimte voor zelf ontdekte tips en trucs. Moderator: Dutchy3010, PatrickW, SummerBase Edit: Ja, ik weet wat een Easter Egg is :$ in general hebben ze wel een tips en tricks topic:Ddus dan zou die hierheen moeten als de crew alles op zijn plaats moeten zetten zijn ze nog wel een paar weken bezig Je kunt het hierp osten of in dat topic. Einde discussie :')
EDIT:verplaats
Bewerkt: door KronicSmoker187