Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1040410

ik vond op youtube dit filmpje :

ik heb het zelf geprobeerd en het ziet er raar uit. de cheat de moet invoeren is mega jump (cj phone home voor pc), en het safehouse is ergens in las venturas (ik weet niet precies waar)

het lijkt heel erg op ganton en de huizen zijn solid, dus je kunt er niet doorheen lopen.

weet iemand hier meer over, plz reply!

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1040413

Dit is een stukje in LS maar dan iets jah, ik heb er wel van gehoord ook wel vaker gezien maar je kan er op een bepaalde manier naartoe.

Volgens mij is et zo'n hemel ofsow.

Misschien dat iemand anders je verder kan helpen.

Geplaatst:
comment_1040431

Dat gedeelte in het HIU wordt gebruikt in de missie Burning Desire, als je buiten staat voordat je Denise Robinson gaat redden uit het brandende huis. Daar is inderdaad ook een stuk exterior geplaatst zoals dat ook te zien is in het gewone speelveld. Klik hier voor een snapmap met de locatie van het exterior in het speelveld. ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Geplaatst:
comment_1041081

ik ben er onlangs eens naartoe geweest, maar zoveel was er nu ook weer niet aan, en ik geraakte er ook niet weg op het einde, er zijn unsolid maar ook onzichtbare wanden, en dus zat ik vast :bonk:

greetz_ :cya:

EDIT: o ja, het is het savehuis in Prickle Pine, LV

Bewerkt: door senneken

Geplaatst:
comment_1041609

Klopt, en als je daar bent moet je maar eens zoeken naar het huis van kolonel furhburger.

Als je daar kun je er gewoon inlopen. dan moet je er weer uitlopen en dan ben je gewoon weer is los santos. alleen het gekke is dat er op je mini-map staat dat je in las venturas bent, omdat je daar in het huis in prickle pine bent gegaan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.