Geplaatst: 8 maart 200520 jaren comment_105828 Dit is geen easter egg maar wel een raar filmpje met een maffe achtergrond muziek. opzich wel geinig en makkelijk na te doen! klik op free...en dan aantal seconden wachten
Geplaatst: 8 maart 200520 jaren comment_105833 Haha, ziet er erg leuk uit dat filmpje. Vooral dat liedje is erg toepasselijk. Ik moest er wel even om lachen. Ik hoop dat je nog meer van zulke filmpjes gaat maken. :rolleyes:
Geplaatst: 8 maart 200520 jaren comment_105834 hahaha lachu maar hoe heb je de jetpack uitgedaan in de lucht kan toch niet... en dat liedje te erg voor woorden...
Geplaatst: 8 maart 200520 jaren Auteur comment_105839 tis super simpel....je moet op een boot staan ...dan de jetpack cheat (klein stukje omhoog) en dan de jetpack uit doen....en dan gaat ie lopen. als je wilt dat hij stopt moet je ff met de analoge stick bewegen
Geplaatst: 8 maart 200520 jaren comment_105843 :lol: :lol: hoe ben je er achter gekomen en hoe lang heb je aan dit filmpje gewerkt... :rolleyes:
Geplaatst: 8 maart 200520 jaren Auteur comment_105846 kwam erachter omdat ik bezig ben met screens maken......en ik vloog met me jetpack richting een boot. ik liet waarschijnlijk te vroeg los en toen liep ik onder water. daarna testen ik het weer....en daarna weer (wat het filmpje werd) ben er ongeveer kwartier mee bezig geweest (met ontdekken tot het online zetten)
Geplaatst: 8 maart 200520 jaren comment_105852 Haha, ziet er erg leuk uit dat filmpje.Vooral dat liedje is erg toepasselijk. Ik moest er wel even om lachen. Ik hoop dat je nog meer van zulke filmpjes gaat maken. :rolleyes: Zou bijna denken dat The Godfather een 2e Theo word zeer prof gedaan thijs mijn complimenten!
Geplaatst: 9 maart 200520 jaren comment_106020 Leuk gevonden maar als je onderwater bent gaat je lucht balkje dan ook naar beneden??
Geplaatst: 9 maart 200520 jaren Auteur comment_106100 nee....technisch gezien is CJ in de lucht....hij is niet aan het zwemmen
Geplaatst: 14 maart 200520 jaren comment_108059 LOOOOL Dit is egt lol Maar .. mssn heb ik het topic gewoon niet goed gelezen hoor ,, Maar welk water is het? :rofl:
Geplaatst: 18 maart 200520 jaren Auteur comment_109874 je kan trouwens ook met dat truukje wat ik dee super hoog vliegen. dan jetpack uit dan loop je nog een tijd in de lucht
Dit is geen easter egg maar wel een raar filmpje met een maffe achtergrond muziek.
opzich wel geinig en makkelijk na te doen!
klik op free...en dan aantal seconden wachten