Als een agent op straat een verdachte arresteert, zegt hij wel eens: 'Move along people, there is nothing to see here' (of iets dergelijks), dit kan een kleine verwijzing zijn naar Officer Barbrady uit South Park, die zegt dat ook altijd (als voorbeeld de aflevering Chicken Lover, hier te zien, om ongeveer 1 min 45). Tuurlijk, agenten zullen dit ook wel eens normaal zeggen, maar wel typisch dat ze dit vaak zeggen en ook omdat in South Park Officer Barbrady daarom bekend staat moest ik meteen daar aan denken. Dus correct me if I'm wrong.
Als een agent op straat een verdachte arresteert, zegt hij wel eens: 'Move along people, there is nothing to see here' (of iets dergelijks), dit kan een kleine verwijzing zijn naar Officer Barbrady uit South Park, die zegt dat ook altijd (als voorbeeld de aflevering Chicken Lover, hier te zien , om ongeveer 1 min 45). Tuurlijk, agenten zullen dit ook wel eens normaal zeggen, maar wel typisch dat ze dit vaak zeggen en ook omdat in South Park Officer Barbrady daarom bekend staat moest ik meteen daar aan denken. Dus correct me if I'm wrong.