Jump to content
Geplaatst:
comment_1041755

ik heb net ondekt dat als je met een vriendin uit gaat in je maakt haar bang (door te schieten ) dan wordt de date afgelast.

maar vanaf dat moment is die auto is die auto bullet proof en kan niet meer ontploffen

PS het kan met iedere auto

Het enigste want je nodig heb is een vriendin (met veel relatie procenten want er gaat een hoop van af) :tu:

• Reacties 53
  • Bezichtigingen 2.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1042029

ik reed perongeluk tegen en gang wagen aan en toen schoot ik terug.

toen deed de game even niks meer ongeveer 5 seconde toen was ik terug bij Carmens huis toen dacht ik wat heb ik nu gedaan stoen schoot ik boos mijn infurnus aan pijn maar hij ontplofte niet :Y

Bewerkt: door niko belic

Geplaatst:
comment_1042165

Wel Handig

lol dus je schiet door t raam van de auto,

je vriendin word bang en stapt uit de auto en rent weg,

de politie hoort t en begint te schieten op jou kar,

en jij zit mooi in de auto te kijken hoe de politie je auto probeert te mollen. XD

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1042236

het engiste is dat agent je wel nog kunnen aresteren en dan ben je hem kwijt die auto

PS de wagen is echt bullet proof alleen je ziet wel kogel gaten maar hij ontploft niet ^_^

en je kan het al doen na de missie First Date want michelle hou je tot de missie The Snow Storm dus genoeg tijd

Bewerkt: door niko belic

Geplaatst:
comment_1042424
het engiste is dat agent je wel nog kunnen aresteren en dan ben je hem kwijt die auto

PS de wagen is echt bullet proof alleen je ziet wel kogel gaten maar hij ontploft niet ^_^

en je kan het al doen na de missie First Date want michelle hou je tot de missie The Snow Storm dus genoeg tijd

Als je goed doorrijd, is het eerste geen probleem.

Maar kunnen ze je eigenlijk wel raken? Als je bv. 3 sterren hebt dan komt er zo'n mannetje met een shotgun recht voor je staan en die schiet dan echt je kop eraf :duh:.

Ik zal het vanmiddag echt eens proberen.

Geplaatst:
comment_1042571
ja hij kan wel kapot maar hij gaat niet roken of exploderen :D

siri :klap:

kga het dan meteen doen met een patriot :$

Hmm, ik had vanmiddag dus even die Infernus allesproof

gemaakt, daarna 6 sterren cops, na half uurtje werd ik

doodgeschoten :') Maar het fire-/explosion-proof klopt wel :$

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.