Geplaatst: 12 juli 200816 jaren comment_1041900 hoi ik heb een lowrider maar ik wil er hydrolics in doen waar kan ik dat doen
Geplaatst: 12 juli 200816 jaren comment_1041909 Dat kan met H of met Caps Lock. Tenminste, het kan in iedergeval met de hoorn Meestal kan dat in LS, Bij de Loco Low Co Bewerkt: 12 juli 200816 jaren door Unmountable Tijmen
Geplaatst: 12 juli 200816 jaren comment_1041910 In Los Santos is er een speciale garage voor Lowriders, die garage heet Loco Low Co. Afgezonderd van Hydraulics, kan je er je Lowrider van een andere kleurtje voorzien, de bumpers veranderen, de uitlaat veranderen,... Het gehele assortiment staat op de pagina die ik je net gegeven heb. De garage wordt toegankelijk na de missie Cesar Vialpando die je van Sweet krijgt. Ik heb de locatie van de shop op een Snapmap aangeduid. Klik daarvoor op deze link. Bewerkt: 12 juli 200816 jaren door Svenie
Geplaatst: 12 juli 200816 jaren Auteur comment_1041924 In Los Santos is er een speciale garage voor Lowriders, die garage heet Loco Low Co. Afgezonderd van Hydraulics, kan je er je Lowrider van een andere kleurtje voorzien, de bumpers veranderen, de uitlaat veranderen,... Het gehele assortiment staat op de pagina die ik je net gegeven heb. De garage wordt toegankelijk na de missie Cesar Vialpando die je van Sweet krijgt.Ik heb de locatie van de shop op een Snapmap aangeduid. Klik daarvoor op deze link. thnks
hoi ik heb een lowrider maar ik wil er hydrolics in doen waar kan ik dat doen