Jump to content
Geplaatst:
comment_1042262

Hallo.

Hier waarschijnlijk de domste vraag die julie ooit hebben gehoord.

Ik was weer eens GTA2 aan het spelen en toen kreeg in de missie "Grand theft auto".

Zo het het spel zelf ook. Toen vroeg ik me opeens af wat grand theft auto nou zou kunnen betekenen.

Dus nu de vraag: Betekend grand theft auto iets, is het een verzonnen naam of betekend het echt iets in het Frans bijvoorbeeld. "auto" kan ik nog wel eruit halen maar ik heb nooit Frans gehad (wel duits :kots: ) dus vandaar ^_^

Ik heb het hier maar gepost, ik kon geen geschikt fora vinden!

Bewerkt: door tommatje

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1045357

In GTA IV moet je voor Brucie Kibbutz auto's stelen, je zult dit volgens mij na de missie 'Logging On' moeten doen. Tijdens die missie maak je kennis met het Tw@ internetcafé. Na de missie zul je een telefoontje van Brucie krijgen, waarin hij meldt dat je in je mailbox een bericht van Brucie hebt ontvangen. Brucie zal per mail de auto's noemen die je moet stelen.

Nadat je Smackdown hebt gedaan, zul je ook voor Stevie auto's kunnen stelen, tijdens de zijmissie 'Stevie's Car Theft'. Stevie zal een SMS met de locatie van de auto die je moet stelen, sturen.

Geplaatst:
comment_1045815

Het gaat toch niet over Import/Export of ben ik nou dom?

Volgens mij gaat dit over de betekenis van GTA. niet dat ik moderator gedrag wil gaan vertonen maar ontopic blijfen is wel leuk

>>> Door Bling: Ik vraag me wel eens af waarom mensen toch iets doen, terwijl ze aangeven het niet te willen. <<<

Geplaatst:
comment_1045940

We weten ondertussen waar "Grand Theft Auto" voor staat en dat deze betekenis (autodiefstal) in elke GTA terugkomt. Er zijn talloze voorbeelden te noemen; zowel qua missies als qua ingame mogelijkheden, maar het noemen daarvan is niet nodig. Daar werd in dit topic niet om gevraagd.

Mijn voorstel is om het topic te laten rusten, totdat iemand een vraag - met betrekking tot dit onderwerp - heeft.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.