Fbi-Crew Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 http://nl.youtube.com/watch?v=FKw9N9f_IVc&...feature=related Hoe doe je dat k wil dat ook maar dan met pcj-900 die snelle motoren Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Ik denk dat dit eerder een mod is, een .scm mod. Je kan het beste eens over het internet zoeken naar een touring mod. Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Ik denk dat dit eerder een mod is, een .scm mod. Je kan het beste eens over het internet zoeken naar een touring mod. maar ik kan hem niet vinden Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 dan kan het zijn dat hij de mod zelf heeft gemaakt en niet vrijgeeft voor download. Het beste kun je even een half uurtje goed zoeken, of een bericht achterlaten bij de video. Reageren
Donwell Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Volgens mij gaat dit met het programma 'San An Studios' waarmee je peds en voertuigen kunt spawnen, en kunt besturen met zogenoemde hotkeys. Een link naar beschrijving en een download: >Klik< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.