Geplaatst: 13 juli 200816 jaren comment_1042499 Waar houden ze eigenlijk van? Jacob en dwayne houden van eten brucie houdt van stripclubs, hebben jullie nog meer ideeén?
Geplaatst: 13 juli 200816 jaren comment_1042513 Kate : Voertuig Patriot, Rebla, Super GT kleren : modo doen: pool, dart, steinway beer garden KIKI: voertuig : Washington, Marbella kleren: Russian shop doen: Bowlen, Darts, toneel, restaurant packie: darten, bar, burger shot Alexanrda voertuig: Turismo, Infernus kleren: Perseus doen: Eten in een bar Darts, bowlen, poolen, toneel Carmen: voertuig: Sabre, Infernus, Comet kleren: Modo of Perseus Eten in een bar Stripclub EDIT: met lj kan je het liefst naar strip clubs en darten k hoop dat dit je helpt Bewerkt: 13 juli 200816 jaren door rjravi1
Geplaatst: 13 juli 200816 jaren Auteur comment_1042517 Kate : Voertuig Patriot, Rebla, Super GT kleren : modo doen: pool, dart, steinway beer garden KIKI: voertuig : Washington, Marbella kleren: Russian shop doen: Bowlen, Darts, toneel, restaurant packie: darten, bar, burger shot Alexanrda voertuig: Turismo, Infernus kleren: Perseus doen: Eten in een bar Darts, bowlen, poolen, toneel Carmen: voertuig: Sabre, Infernus, Comet kleren: Modo of Perseus Eten in een bar Stripclub EDIT: met lj kan je het liefst naar strip clubs en darten k hoop dat dit je helpt Thanks dit is een hele goede hulp geweest voor me
Geplaatst: 13 juli 200816 jaren comment_1042518 Kate : Voertuig Patriot, Rebla, Super GT kleren : modo doen: pool, dart, steinway beer garden KIKI: voertuig : Washington, Marbella kleren: Russian shop doen: Bowlen, Darts, toneel, restaurant packie: darten, bar, burger shot Alexanrda voertuig: Turismo, Infernus kleren: Perseus doen: Eten in een bar Darts, bowlen, poolen, toneel Carmen: voertuig: Sabre, Infernus, Comet kleren: Modo of Perseus Eten in een bar Stripclub EDIT: met lj kan je het liefst naar strip clubs en darten k hoop dat dit je helpt Thanks dit is een hele goede hulp geweest voor me graag gedaan
Geplaatst: 13 juli 200816 jaren comment_1042539 Als je op date gaat met een vriend, zie je ook al automatisch op de kaart wat diegene leuk vindt o.O
Geplaatst: 13 juli 200816 jaren comment_1042543 Als je op date gaat met een vriend,zie je ook al automatisch op de kaart wat diegene leuk vindt o.O ???? waar dan nooit opgemerkt
Geplaatst: 13 juli 200816 jaren comment_1042548 nee dat zijn de plekken waar je met ze heen kan gaan.
Geplaatst: 13 juli 200816 jaren comment_1042556 nee dat zijn de plekken waar je met ze heen kan gaan. ik dacht al
Geplaatst: 13 juli 200816 jaren comment_1042558 nee dat zijn de plekken waar je met ze heen kan gaan. De plekken waar je heen kán gaan staan op de pauze-map, de plekken waar je heen kán gaan en die zij leuk vinden zie je op het kleine ronde mapje linksonder
Geplaatst: 13 juli 200816 jaren comment_1042560 nee dat zijn de dichtsbijzijnde dingen die je met ze kan doen.
Geplaatst: 13 juli 200816 jaren comment_1042564 nee dat zijn de dichtsbijzijnde dingen die je met ze kan doen. Bij mij werkt 't wel altijd o.O
Geplaatst: 13 juli 200816 jaren comment_1042566 nee dat zijn de plekken waar je met ze heen kan gaan. De plekken waar je heen kán gaan staan op de pauze-map, de plekken waar je heen kán gaan en die zij leuk vinden zie je op het kleine ronde mapje linksonder bij mij niet dan :S
Geplaatst: 13 juli 200816 jaren comment_1042567 nou ik was een keer met kiki naar het reataurant geweest op de minimap en ze vond er niks aan en heeft me gedumpt.
Geplaatst: 13 juli 200816 jaren comment_1042636 nou ik was een keer met kiki naar het reataurant geweest op de minimap en ze vond er niks aan en heeft me gedumpt. Ik ga altijd met haar bowlen of naar die Split Sides, omdat dat op de kaart aangegeven staat :') Werkt prima :$
Geplaatst: 13 juli 200816 jaren comment_1042804 Ik zou dat maar snel niet meer doen, want bij Kiki bijvoorbeeld ging ik naar het dichtsbijzijnde op de minimap en ik werd kei hard gedumpt edit: spelfouten xD edit2: Ohja! Roman hield dacht ik van Drinken Bewerkt: 13 juli 200816 jaren door Valto
Geplaatst: 13 juli 200816 jaren comment_1042808 Ik zou dat maar snel niet meer doen, want bij Kiki bijvoorbeeld ging ik naar het dichtsbijzijnde op de minimap en ik werd kei hard gedumpt Daar ben ik nog niet geweest :')
Waar houden ze eigenlijk van? Jacob en dwayne houden van eten brucie houdt van stripclubs, hebben jullie nog meer ideeén?