Jump to content
Geplaatst:
comment_1042511

dwayne word mijn vriend maar niet en ik heb zijn email positief beantwoord en hij heeft me maar 1 keer gebeld en zei ik was aan het douchen en ik hoorde de telefoon dus ik vroeg me af of jij hebt gebeld ik ben ook al naar zijn huis geweest daar is hij niet en hij neemt ook al niet op als ik bel en ik ben al bij de missies van phil bell. :N:duh:

Bewerkt: door cj101

• Reacties 31
  • Bezichtigingen 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1042515

dat is het probleem ik heb nog geen opties om wat met hem te doen alleen maar call want meestal bellen vrienden jou eerst om met je uit te gaan en dan pas komen die opties of moet je hem bellen om 1900 uur? :?

Bewerkt: door cj101

Geplaatst:
comment_1042521
dat is het probleem ik heb nog geen opties om wat met hem te doen alleen maar call want meestal bellen vrienden jou eerst om met je uit te gaan en dan pas komen die opties of moet je hem bellen om 1900 uur? :?

dan is er volgen mij geen bericht bij jouw gekomen dat je dwayn nu kan bellen om activiteiten te doen

Geplaatst:
comment_1042525
maar hoe kan ik nou met hem uitgaan? :? want ik wil wel extra backup. :Y

na de missie the holland play vraagt hij je om iets leuks te gaan doen

en dan komt er een berichtje links boven dat je dwayn nu kan bellen om leuke dingen te doen

heeft hij je wel gebelt en heb je deze bericht gekregen ??

Geplaatst:
comment_1042569

staat wel duidelijk op wikigta ::

In deze missie heb je als speler vrije keuze. Wanneer je Dwayne vermoord wil Playboy je nooit meer zien, maar krijg je wel een aanzienlijk bedrag. Wanneer je Playboy echter vermoord, krijg je zijn loft en wordt Dwayne je vriend.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.