Geplaatst: 13 juli 200816 jaren comment_1043003 hey iedereen overlaatst liet iemand eens iets aan mij zien waar je dingens kunt opzoeken (zie bijlage) maar ik ben de naam totaal vergeten Kan iemand mij helpen?
Geplaatst: 13 juli 200816 jaren comment_1043004 Vertel is wat meer duidelijk heid? En vraag anders is aan die "iemand" wat die site was. En mischien bedoel je Google?
Geplaatst: 13 juli 200816 jaren comment_1043005 Ik of andere leden willen jou graag helpen, maar wat bedoel je met 'dingens' ? En geef meer uitleg als je iets vraagt/wil vragen. Dan kunnen ik/wij jou verder helpen.
Geplaatst: 13 juli 200816 jaren Auteur comment_1043007 met dinges bedoel ik games,sites,... je kan er dus vanalles opzoeken je moetst het maar gewoon installeren maar ik ben dom geweest om het programma niet op te schrijven
Geplaatst: 13 juli 200816 jaren comment_1043014 met dinges bedoel ik games,sites,...je kan er dus vanalles opzoeken je moetst het maar gewoon installeren maar ik ben dom geweest om het programma niet op te schrijven Als het op Internet was ga dan naar "Geschiedenis" Mischien kun je dan de Site vinden. En dan als je hebt gevonden geef ons een Link naar de Site, en dan kunnen wij jou mischien verder helpen.
Geplaatst: 14 juli 200816 jaren Auteur comment_1043428 met dinges bedoel ik games,sites,...je kan er dus vanalles opzoeken je moetst het maar gewoon installeren maar ik ben dom geweest om het programma niet op te schrijven Als het op Internet was ga dan naar "Geschiedenis" Mischien kun je dan de Site vinden. En dan als je hebt gevonden geef ons een Link naar de Site, en dan kunnen wij jou mischien verder helpen. nee het was op andere pc Maar ondertussen heb ik het gevonden het noemt Piclens
hey iedereen
overlaatst liet iemand eens iets aan mij zien waar je dingens kunt opzoeken
(zie bijlage)
maar ik ben de naam totaal vergeten
Kan iemand mij helpen?