Geplaatst: 9 maart 200520 jaren comment_106054 Heey.. Ik zou graag willen weten wat jullie de moeilijkste missie uit Gta san andreas vonden. Ik vond zelf: Just business, N.O.E (beetje moeilijk) en Zero's missies (die ik nogsteeds niet heb uitgespeeld) Moeilijk. Wat vinden jullie?
Geplaatst: 2 april 200520 jaren comment_117660 Als je bij end of the line uit dat brandende gebouw komt en bij de achtervolging ga je dood en je doet de missie opnieuw, begin je meteen met die achtervolging. Bewerkt: 2 april 200520 jaren door Froop
Geplaatst: 2 april 200520 jaren comment_117664 Als je bij end of the line uit dat brandende gebouw komt en bij de achtervolging ga je dood en je doet de missie opnieuw,begin je meteen met die achtervolging. bij mij toch niet ik ga altijd dood bij die achtervolging of wanneer sweat rijd en jij moet schieten en dan moet ik weer ALLES opnieuw doen edit: het zou wel kunnen dat ik heb geload toen ik dood was Bewerkt: 2 april 200520 jaren door emilehenckaerts
Geplaatst: 4 april 200520 jaren Auteur comment_118506 Er zijn blijkbaar ook veel mensen die The Black Project moeilijk vinden..Ik vond die missie helemaal niet moeilijk...
Geplaatst: 8 april 200520 jaren comment_120478 ik vond zelf moeilijk -wrong side of the tracks -just bussines -beetje moeilijk:deconstruction(lukte me nie om die plee in da gat te krijgen) -vliegschool (zit er nog altij :angry: )
Geplaatst: 8 april 200520 jaren Auteur comment_120591 Dat zijn precies dezelfde missies die ik ook moeilijk vond :blink: Behalve vliegschool...Welke vliegmissie vond jij hierbij moeilijk? Ik vond Loop the Loop en Barrel Role moeilijk <_<
Geplaatst: 4 november 200618 jaren comment_535697 Ik vond eigenlijk geeneen vlieg missie moeilijk Maar ik vind die missies van Catalina echt irritant. Justin W
Geplaatst: 4 november 200618 jaren comment_535706 Wrong side of the tracks echt een irritante missie maar 'k had al is 1 keer geluk dat ik op de trein kwam
Geplaatst: 4 november 200618 jaren comment_535796 wrong side of the tracks was de eerste missie waar ik bij bleef haken, maar na 10x haalde ik hem toch:D Daarna die missie van: robbing uncle sam, die vond ik ook egt moeilijk, maar die laatste is echt het irritants, nouw jah die laatste van zero is nog irritanter!
Geplaatst: 4 november 200618 jaren comment_535937 ik vond wrong side of the tracks was irritant omdat ik op vakantie was en geen internet raad kon plegen tijdens die missie en suply lines omdat ik als ik voor de laatste koerier lande zodanig kapot was dat ik ontplofte en ik vond new model army irritant maar ik heb gewoon eerst de tanks en bruggen gedaan en daarna pas de vaten (barrels) super handig want ik had toen ik de missie had gedaan nog zo'n 50 sec. over en de aoto was 0,0 beschadigd
Geplaatst: 4 november 200618 jaren comment_536052 ik vind monster echt irri, ik haalde hem nooit op tijd... en een keer was ik heel erg snel, had nog heel veel tijd, vloog ik van een heuvel af, zo tegen een benzinepomp aan...
Geplaatst: 4 november 200618 jaren comment_536066 Ik haat die van Zero :l Verder had ik last van die vliegmissies.... En N.O.E lukt ook nog niet :l
Heey..
Ik zou graag willen weten wat jullie de moeilijkste missie uit Gta san andreas vonden.
Ik vond zelf:
Just business,
N.O.E (beetje moeilijk)
en Zero's missies (die ik nogsteeds niet heb uitgespeeld)
Moeilijk.
Wat vinden jullie?