Geplaatst: 14 juli 200816 jaren comment_1043245 Opgelost. Bewerkt: 14 juli 200816 jaren door _Mouser_
Geplaatst: 14 juli 200816 jaren comment_1043248 das toch echt niet zo moeilijk volgens mij srry, ik kan m niet voor je spelen, heb geen sa op deze pc... k had er zelf op een andere pc wel moeite mee, maar hij lukte wel, je kan ook gewoon de auto allen rammen. Of de code gebruiken voor minder verkeer!
Geplaatst: 14 juli 200816 jaren Auteur comment_1043254 das toch echt niet zo moeilijk volgens mij srry, ik kan m niet voor je spelen, heb geen sa op deze pc... k had er zelf op een andere pc wel moeite mee, maar hij lukte wel, je kan ook gewoon de auto allen rammen. Of de code gebruiken voor minder verkeer! Ik zal nog wel eens proberen, als het nog niet lukt. Savegame. (P.S. ik heb hem wel verkeerd neergezet)
Geplaatst: 14 juli 200816 jaren comment_1043290 das toch echt niet zo moeilijk volgens mij srry, ik kan m niet voor je spelen, heb geen sa op deze pc... k had er zelf op een andere pc wel moeite mee, maar hij lukte wel, je kan ook gewoon de auto allen rammen. Of de code gebruiken voor minder verkeer! Ik zal nog wel eens proberen, als het nog niet lukt. Savegame. (P.S. ik heb hem wel verkeerd neergezet) Ik wil hem wel doen, alleen nou weet ik niet of het nou wel of niet gelukt is ( Je missie ) Btw. gebruik dit lijstje ook alstjeblieft. [b]Missie(s):[/b] [b]Cheaten:[/b] (ja/nee) [b]Versie:[/b] [b]Overig:[/b] Bewerkt: 14 juli 200816 jaren door GekkieJ01
Opgelost.
Bewerkt: door _Mouser_