Geplaatst: 14 juli 200816 jaren comment_1043357 Gasten! Van de game Max Payne (door Rockstar Games) verschijnt een film. En de trailer wou ik jullie even laten checken: Wat vind je ervan en ga je hem checken in de bios? Meestal zegt men dat films van games bagger zijn, dus eerst maar eens Hitman checken. Maargoed, de film gaat dus gewoon Max Payne The Movie heten en ik ben erg benieuwd. Mvg, G r a n d T h e f (T w a n)O
Geplaatst: 14 juli 200816 jaren comment_1043360 Lijkt mij dat dit weer een goedkope rip-off word net zoals alle uwe Boll films
Geplaatst: 14 juli 200816 jaren comment_1043365 Als sinds MP 2 hoopte ik dat er ooit een film van kwam. De games hebben zo'n goede storyline, goede gameplay. Het zijn gewoon 2 topgames. Hopelijk word deze film geen goedkope flop, zoals andere, maar een goede film.
Geplaatst: 14 juli 200816 jaren comment_1043368 Als sinds MP 2 hoopte ik dat er ooit een film van kwam. De games hebben zo'n goede storyline, goede gameplay. Het zijn gewoon 2 topgames. Hopelijk word deze film geen goedkope flop, zoals andere, maar een goede film. Ik hoop meer dat er ooit nog een Max Payne 3 komt. En dan weer in het goede stijltje van deel 1. Deel 2 was ook wel leuk maar ik vond het geen echte Max Payne game meer.
Geplaatst: 14 juli 200816 jaren Auteur comment_1043379 Wel jammer dat Rockstar Games geen film productie doet. Zo kunnen ze nog eens wat leuke filmpjes maken over GTA of Bully.
Geplaatst: 14 juli 200816 jaren comment_1043425 Wel jammer dat Rockstar Games geen film productie doet.Zo kunnen ze nog eens wat leuke filmpjes maken over GTA of Bully. Ik denk dat dat niet lang zal duren. Ze hebben al een hele aparte graphics afdeling (weet niet zeker hoe ie heet) en van de game wereld naar de film wereld gaan is maar een kleine stap. Vooral voor R*.
Geplaatst: 14 juli 200816 jaren comment_1043634 Quote van mijzelf op een ander forum hierover: Uhuh, juist, in Max Payne vochten we ook tegen vliegende monsters en soldaten in nanosuits...Ziet er misschien leuk uit, maar tot nu toe zie ik er niet veel Max Payne in. Edit: In Max Payne is er een of ander drug genaamd "Valkyr" misschien zijn die monsters, zoals eerder genoemd, illusies?
Geplaatst: 14 juli 200816 jaren comment_1043680 Het lijkt gezien de trailer een super mooie film.Maar wie zijn die vogels?
Geplaatst: 14 juli 200816 jaren comment_1043692 @robin bbb Dat zijn raven. Ik zou het niet geloven maar ze aangezien hitman ook al als film gemaakt hebben, en sin city waar dit op kan lijken. Lijkt het me heel gaaf zeker met veel ontploffingen en schietpartijen, nou dan denk ik toch wel dat er een gta film komt.
Geplaatst: 18 juli 200816 jaren comment_1047639 Hm, trailer ziet er niet indrukwekkend uit. Hitman was trouwens wel erg goed
Geplaatst: 19 juli 200816 jaren comment_1048223 Nou ik zie b.v. op gamespot dat max payne 3 is bevestigd door taketwo
Geplaatst: 19 juli 200816 jaren comment_1048560 Ik heb de spellen nooit gespeeld, dus kan er niet veel over zeggen.
Geplaatst: 28 juli 200816 jaren comment_1057198 Ik denk gezien wel dat de film van 16 jaar en ouder word.Maarja ik ga hem toch kijken!
Geplaatst: 16 oktober 200816 jaren comment_1140994 Het is officieel aangekondigt, Max Payne The Movie is vanaf vandaag in de bioscoop! Talk & Discuss!
Geplaatst: 16 oktober 200816 jaren comment_1141028 Het is officieel aangekondigt, Max Payne The Movieis vanaf vandaag in de bioscoop! Talk & Discuss! Ik heb gezien dat ie in de bios is, ik vond/vind de game wel vet, maar de film is mij niet de moeite waard om te zien. >>> Door Jowx: Niet posten over warez s.v.p... <<<
Gasten!
Van de game Max Payne (door Rockstar Games) verschijnt een film.
En de trailer wou ik jullie even laten checken:
Wat vind je ervan en ga je hem checken in de bios?
Meestal zegt men dat films van games bagger zijn, dus eerst maar eens Hitman checken.
Maargoed, de film gaat dus gewoon Max Payne The Movie heten en ik ben erg benieuwd.
Mvg,
G r a n d T h e f (T w a n)O