Beste GTA Forum leden, ik heb pas geleden BlackSite Area 51 gekregen. Het is een mooie shooter, als je begint weet je al na 5á10 Minuten ongeveer wat het Einde zou zijn. Qua Graphics is het spel Super! En over het Geluid is ook niks te zeggen, als je Shooters leuk vind dan moet je deze Game zeker kopen. Het is het geld wel waard, maar als je snel bang bent door een Vreemde Wezen. Niet doen! Want je hebt er wel enge momenten bij. Het is een van de Mooiste Shooter die ik heb gespeeld. Heb jij dit spel? Vertel erover. zie je Minpunten, of Pluspunten meldt ze dan hier. En je mening over dit spel? Vertel het! Binnenkort komen er Screens, en Video's van dit spel!
Beste GTA Forum leden, ik heb pas geleden BlackSite Area 51 gekregen. Het is een mooie shooter, als je begint weet je al na 5á10 Minuten ongeveer wat het Einde zou zijn. Qua Graphics is het spel Super! En over het Geluid is ook niks te zeggen, als je Shooters leuk vind dan moet je deze Game zeker kopen. Het is het geld wel waard, maar als je snel bang bent door een Vreemde Wezen. Niet doen!
Want je hebt er wel enge momenten bij.
Het is een van de Mooiste Shooter die ik heb gespeeld.
Heb jij dit spel? Vertel erover. zie je Minpunten, of Pluspunten meldt ze dan hier. En je mening over dit spel? Vertel het! Binnenkort komen er Screens, en Video's van dit spel!