Jump to content
Geplaatst:
comment_1043577

Hallo,

Ik merk dat mijn spel GTA IV voor de ps3 erg snel achteruit gaat.

Het gebeurd steeds vaker dat als ik met een Helikopter rondvlieg dat er dan ineens een gebouw uit het niets voor m,n

neus verschijnd.

Zomaar uit het niets!

En ook als ik rond rijd in een auto dan zie ik steeds vaker een huis of bomen verschijnen!

Het was net ook al zo erg dat als ik de camera (in game hoor) naar links verschoof dan verdwenen er ineens containers

en prullenbakken.

En zodra ik de camera weer terug naar rechts deed verschenen de containers en prullenbakken weer!

Zo kon ik ze steeds laten verdwijnen en weer zichtbaar maken.

Echt heel irritand en heel raar.

Zo zijn er nog wat meer van dit soort dingen.

Want toen het spel nog maar net nieuw was waren deze problemen er nog helemaal niet.

En nu gebeurd het steeds vaker.

Ik ben heel zuinig op mijn spel/disk en ook op m,n ps3

Er zit nog geen enkel krasje of vuil op.

Dus heeft iemand enig idee hoe dit kan komen?

En misschien ook hoe ik het kan oplossen?

Want op deze manier lijkt het wel dat mijn spel het over een paar maanden helemaal niet meer doet.

Nouja ik hoor het wel.

Alvast bedankt.

• Reacties 31
  • Bezichtigingen 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1076457

Ik heb hier zelf ook 'n topic over gemaakt, want ik heb dus hetzelfde probleem. Bij mij gaat gta ook achteruit, maar ik weet niet of het aan de cheats ligt.. Bij mij in het spel spacen de schaduwvlakken volledig, ze verschijnen en verdwijnen steeds, echt superirritant man :duh: Ik snap er echt niks van, ik denk dat ik maar new game ga beginnen, hopen dat dat werkt..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.