Gister tijdens het spelen van gta ben ik 'n paar vrij zorgwekkende problemen tegengekomen, de schaduwen van gebouwen veranderen bijvoorbeeld continu, heel raar omdat ik dit nog nooit eerder meegemaakt heb. Je ziet echt steeds donkere vlakken verschijnen en verdwijnen Ook heb ik problemen met de framerate die op bepaalde momenten opmerkelijk traag worden, alsof het spel niet snel genoeg kan laden ofzo.
Zou dit te maken kunnen hebben met het cheat gebruik? want ik gebruik wel 's cheats, maar save dan nooit.
ik gebruik ze alleen bij het freeroamen.. zou het cheaten effect kunnen hebben op de gameplay?
Hey,
Gister tijdens het spelen van gta ben ik 'n paar vrij zorgwekkende problemen tegengekomen, de schaduwen van gebouwen veranderen bijvoorbeeld continu, heel raar omdat ik dit nog nooit eerder meegemaakt heb. Je ziet echt steeds donkere vlakken verschijnen en verdwijnen
Ook heb ik problemen met de framerate die op bepaalde momenten opmerkelijk traag worden, alsof het spel niet snel genoeg kan laden ofzo.
Zou dit te maken kunnen hebben met het cheat gebruik? want ik gebruik wel 's cheats, maar save dan nooit.
ik gebruik ze alleen bij het freeroamen.. zou het cheaten effect kunnen hebben op de gameplay?
Alvast bedankt!