Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

tjijetetpc5.jpg

hoe vinden jullie hem? :D me aller eerste, en ja der loopt een lijntje beneden die niet goed is, maar ik weeet nie hoe die weg moet hahaha

Featured Replies

Kheb er zelf ook nog niet zo verstand van. Maar ik zal proberen goed te raten. Tziet er voor je eerste sig mooi uit. De tekst is wat klein. En kvind um een beetje druk.

Kgeef um een 7.0 ga zo door! :tu:

• Author

JEUH!!! een 7.0 nog wel :O ik haal nog eneens zulke hoger cijfers op school whaha thnx man :D:D

Nou, het is je eerste sig, maar ik zal je wat tips geven:

Je 3 renders zijn er te veel, 1 is genoeg, en als je het niet kunt laten, kun je er ook 2 doen ;) Maar drie op een rij is niet echt mooi. Verder is je tekst te klein, wat het een beetje onduidelijk maakt. In der renders en de witte wolk (?) heb je een "Wind" doorheen gedaan wat niet echt een mooi effect geeft.

Ik zou nog vele tuts volgen en dan zal je zien dat het steeds beter gaat ;) Deze sig geef ik een 5/10, maar gewoon blijven oefenen en dan zal je snel tienen krijgen ;)

• Author
Nou, het is je eerste sig, maar ik zal je wat tips geven:

Je 3 renders zijn er te veel, 1 is genoeg, en als je het niet kunt laten, kun je er ook 2 doen ;) Maar drie op een rij is niet echt mooi. Verder is je tekst te klein, wat het een beetje onduidelijk maakt. In der renders en de witte wolk (?) heb je een "Wind" doorheen gedaan wat niet echt een mooi effect geeft.

Ik zou nog vele tuts volgen en dan zal je zien dat het steeds beter gaat ;) Deze sig geef ik een 5/10, maar gewoon blijven oefenen en dan zal je snel tienen krijgen ;)

die witte wolk is vuur uit 't wapen, maar thnx voor de tips.. ik kan alleen ervan leren :D ben blij dat je het allemaal even meld

daarvoor post je hem hier ;)