Jump to content
Geplaatst:
comment_1044150

Ik heb al van veel mensen gehoord dat je met paarderennen in gta sa veel geld kunt verdienen

maar hoe moet je dat doen dat paarderennen ik ben al binnengeweest in dat soort huis waar je dat kon doen maar als ik bv. 10 000 op de blauwe inzet wat moet ik dan doen speel ik dan niet die blauwe paardrenner ?? :?

Alle hulp is welkom ^_^

groetjes gtaguy021

Bewerkt: door gtaguy021

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1046392

Dat kon toen nog niet leettjuh, toen jij vroeg om die snapmap bestond die pagina op wiki nog niet (ze stonden alleen op een plattegrond met overige gebouwen en locaties). Sterker nog: jou vraag was voor mij de aanleiding om die pagina te gaan maken. Dus jij moet niet je excusses aanbieden aan mij .. nee .. ik moet jou bedanken voor je vraag.

leettjuh bedankt :tu:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Geplaatst:
comment_1046815
Dat kon toen nog niet leettjuh, toen jij vroeg om die snapmap bestond die pagina op wiki nog niet (ze stonden alleen op een plattegrond met overige gebouwen en locaties). Sterker nog: jou vraag was voor mij de aanleiding om die pagina te gaan maken. Dus jij moet niet je excusses aanbieden aan mij .. nee .. ik moet jou bedanken voor je vraag.

leettjuh bedankt :tu:

haha, okee! :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.