Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1045471

11w659u.jpg

Welkom in het Chinatown Wars Info Thread Reactietopic! In dit topic is het mogelijk om te reageren op de artikels in het Chinatown Wars Info Thread. Houd er echter rekening mee dat dit topic niet bedoeld is om GTA Chinatown Wars af te kraken en dergelijke.

1z4e5px.jpg

Veel plezier!

Svenie en VforV

Bewerkt: door VforV

• Reacties 155
  • Bezichtigingen 14.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1205905
ik zeg dat die cover fake is want het wifi logo staat er niet op.oftewel is het die cover+nog de logo

Hij is niet fake als hij op de site van Rockstar staat.

waar blijft de wifi logo dan. want het is mogelijk om dit spel wereldwijd te spelen.

Geplaatst:
comment_1206025

Ook Rockstar kan een foutje maken. Het WiFi-logo staat nog gewoon op de officiële site en is daar niet voor de grap neergezet, dus wat mij betreft hoeven jullie je niet druk te maken waarom het niet op het doosje staat. Tevens is het volgens mij niet verplicht om op de voorkant een WiFi-logo staat: bij de het doosje van de Nintendo DS Browser staat het ook alleen op de achterkant en niet op de voorkant. ^_^

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1206751
Mij lijkt het in ieder geval niet de moeite waard om het spel al op voorhand te bestellen. Naar mijn mening zal dit het spel minder leuk maken en zal de voldoening bij het voltooien van een missie minder groot zijn. Om het met andere woorden te zeggen: het uitspelen van het spel is geen uitdaging meer. Aangezien je toch al alles van het begin hebt is misschien het enige waar je eventueel nog naar uit kunt kijken het unlocken van het tweede eiland.

Hier ben ik het volledig mee eens. :o

Geplaatst:
comment_1222185

Goed gevonden! :tu:

Wat is een Nintendo DS-game zonder toffe touchscreenbesturing? Gelukkig voorziet Grand Theft Auto: Chinatown Wars in de vraag. Je gebruikt het touchscreen voor activiteiten zoals het ontsnappen uit voertuigen die te water zijn geraakt, het stelen van auto's, het aanmaken van molotovcocktails bij het tankstation, het graven in vuilnisbakken naar verborgen wapens en het zetten van tatoeages.

Aanmaken van molotovcocktails bij het tankstation is nieuw. :)

Grand Theft Auto: Chinatown Wars is niet voor kinderen. Maar wie oud genoeg is voor de volwassen inhoud, kan zeker uit de voeten met dit DS-spel dat qua vorm én inhoud de lat een stukje hoger legt.

Hopelijk denken de winkeliers er ook zo over. :7

Releasedatum: Winter 2009

Dit klopt toch niet hoop ik. :?

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker

Geplaatst:
comment_1222362
Wat is een Nintendo DS-game zonder toffe touchscreenbesturing? Gelukkig voorziet Grand Theft Auto: Chinatown Wars in de vraag. Je gebruikt het touchscreen voor activiteiten zoals het ontsnappen uit voertuigen die te water zijn geraakt, het stelen van auto's, het aanmaken van molotovcocktails bij het tankstation, het graven in vuilnisbakken naar verborgen wapens en het zetten van tatoeages.

dus je kan zwemmen :D

Geplaatst:
comment_1223516

In Liberty City vind je een groot aanbod aan voertuigen, waaronder auto's, vrachtwagens, bestelbusjes, bussen, boten en motoren. In sommige van deze voertuigen kun je extra missies doen. Zo kun je de rol van taxichauffeur, brandweerman, ambulancebestuurder of burgerwacht aannemen. Ook kun je eten bezorgen.

dus auto's motors en boten geen heli's of vliegtuigen wel boten en je kan zwemmen het beloofd mij veel ga hem zeker kopen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.