Geplaatst: 16 juli 200816 jaren comment_1045494 ik heb een nieuwe easter egg gevonden in het park. kennen jullie nog Cock Rock uit san andreas er is nu ook zo iets maar nu noemt het Le Knobeliske. bij le knobeliske is er ook een plaatje waar op saat:''LE KNOBELISKE PRESENTED TO LIBERTY CITY BY C. SHUTCHOMOUR 2007''.
Geplaatst: 16 juli 200816 jaren comment_1045508 Dat standbeeld kan ook kapot als er je erop schiet. Bij een missie rijdt je er ook tegenaan bij een achtervolging.
Geplaatst: 16 juli 200816 jaren comment_1045924 ik heb een nieuwe easter egg gevonden in het park.kennen jullie nog Cock Rock uit san andreas er is nu ook zo iets maar nu noemt het Le Knobeliske. bij le knobeliske is er ook een plaatje waar op saat:''LE KNOBELISKE PRESENTED TO LIBERTY CITY BY C. SHUTCHOMOUR 2007''. Jah die heb ik ook wel is gezien:p toen dacht ik o ja is t weer is niet zo xD. Maar ik wist niet dat tie ook een naam had zo die naam door elkaar gehusseld zijn? dat t iets anders word als je t veranderd?
Geplaatst: 17 juli 200816 jaren comment_1046307 Ik ken hem wel.Wat raar dat ie niet gepost is? Hij staat open en bloot in middle park.
Geplaatst: 18 juli 200816 jaren comment_1047649 Ik ken hem wel.Wat raar dat ie niet gepost is? Hij staat open en bloot in middle park. Ik denk dat je dat wel kan zeggen.
Geplaatst: 19 juli 200816 jaren comment_1048030 ik heb een nieuwe easter egg gevonden in het park.kennen jullie nog Cock Rock uit san andreas er is nu ook zo iets maar nu noemt het Le Knobeliske. bij le knobeliske is er ook een plaatje waar op saat:''LE KNOBELISKE PRESENTED TO LIBERTY CITY BY C. SHUTCHOMOUR 2007''.Jah die heb ik ook wel is gezien:p toen dacht ik o ja is t weer is niet zo xD. Maar ik wist niet dat tie ook een naam had zo die naam door elkaar gehusseld zijn? dat t iets anders word als je t veranderd?. het enige lochise wa ik er uit kan halen is kno(w) Beliske klinkt als Bellic achternaam van Niko C. Shut cho= yo(ur'e) mour=mouth Bewerkt: 19 juli 200816 jaren door vercetti-pd
Geplaatst: 19 juli 200816 jaren comment_1048049 ik heb een nieuwe easter egg gevonden in het park.kennen jullie nog Cock Rock uit san andreas er is nu ook zo iets maar nu noemt het Le Knobeliske. bij le knobeliske is er ook een plaatje waar op saat:''LE KNOBELISKE PRESENTED TO LIBERTY CITY BY C. SHUTCHOMOUR 2007''.Jah die heb ik ook wel is gezien:p toen dacht ik o ja is t weer is niet zo xD. Maar ik wist niet dat tie ook een naam had zo die naam door elkaar gehusseld zijn? dat t iets anders word als je t veranderd?. het enige lochise wa ik er uit kan halen is kno(w) Beliske klinkt als Bellic achternaam van Niko C. Shut cho= yo(ur'e) mour=mouth kan door een itiliaan gemaakt zijn...
Geplaatst: 19 juli 200816 jaren comment_1048855 Ik ken hem wel.Wat raar dat ie niet gepost is? Hij staat open en bloot in middle park. Je hebt wel weer een leuke woordkeuze jij XD
ik heb een nieuwe easter egg gevonden in het park.
kennen jullie nog Cock Rock uit san andreas er is nu ook zo iets maar nu noemt het Le Knobeliske.
bij le knobeliske is er ook een plaatje waar op saat:''LE KNOBELISKE PRESENTED TO LIBERTY CITY BY C. SHUTCHOMOUR 2007''.