Geplaatst: 16 juli 200816 jaren comment_1045528 Zo het is alweer een tijdje geleden sinds ik mijn laatste signature heb geplaatst. Dus hier is er weer eentje: P.s Ik ben de laatste tijd ook veel bezig met renderen, Bekijk mijn gallerij eens.
Geplaatst: 17 juli 200816 jaren comment_1047083 Eerlijk gezecht vind ik je sig niet mooi... sorry.... Ik vind hem te onduidelijk, ik moet goed kijken om te zien wat het is, en ik ben daar nog steeds niet achter. Links en Recht wat paars en groene effecten en in het midden is het voor mij helemaal een raadsel... Misschien is het van een spel dat ik niet ken ofzo, ben best wel een noob[/font] Kortom onduidelijke sig, 4/10
Geplaatst: 18 juli 200816 jaren comment_1047304 @hierboven: wil je een sig laten raten? moet je f een nieuw topic ervoor aanmaken. Dit topic is voor de sig bovenaan... @KJF: Jah, een beetje saai moet k zeggen, veel donkere plekken. Deze is lang niet zo mooi als je andere sigs... Kweet ook niet wat er in de sig staat... 6/10 voor de effecten
Geplaatst: 18 juli 200816 jaren Auteur comment_1047542 Het is een zanger, en ik probeerde even een tut uit voor iemand
Geplaatst: 18 juli 200816 jaren comment_1047840 Hey man ik probeer een betere oke van joune is best wek donker die letter type is wel cool
Geplaatst: 19 juli 200816 jaren Auteur comment_1048470 Hey manik probeer een betere oke van joune is best wek donker die letter type is wel cool Ik snap je niet helemaal, en er zit geen tekst op
Geplaatst: 5 augustus 200816 jaren comment_1065097 Nee hij is nieuw hier hij is de signature die je hebt ingesteld aan het raten en gaat er van uit dat iedereen hem lelijk vind dus doet hij ook een beejte negatief al vind ik die veel en veel mooier. Die andere vind ik maar te donker en is een beetje een puinhoop. 5/10 omdat je er zo te zien wel wat tijd aan hebt besteed.
Zo het is alweer een tijdje geleden sinds ik mijn laatste signature heb geplaatst.
Dus hier is er weer eentje:
P.s Ik ben de laatste tijd ook veel bezig met renderen,
Bekijk mijn gallerij eens.