July 17, 200818 yr Hij doet het al weer... Hey, ik heb een probleem met PS. Ik kan geen kleuren meer krijgen. Als ik iets brush dan blijft het grijs. ik kan wel gewoon zwart en wit en grijs doen maar geen kleur. Bij Image/Mode staat ie op RGB Color... wie kan mij helpen? Edited July 17, 200818 yr by joppie
July 17, 200818 yr Ook niet als je een nieuw document maakt en je ze de colormodus op: RGB of CMYK? Want dan moet hij het meteen goed doen. Anders moet je in je instellingen kijken.
July 17, 200818 yr Author EDIT: en opeens doet het het weer, ik heb ze op indexed color gezet... en tog werkt het raar. EDIT2: hij doet t weer... Edited July 17, 200818 yr by joppie
July 18, 200818 yr Voor de volgende keer als het probleem voorkomt: Ga even naar naar Image --> Mode --> en klik op "RGB color" Hier een screen ter verduideliking die ik ovirgens niet zelf heb gemaakt. (bron)
July 20, 200818 yr Author plaatje Ja, daar stond ie al op, maar ik had er een 2e keer op geklikt, ook al stond ie al aangevinkt, en opeens deed ie het weer.
Hij doet het al weer...
Hey,
ik heb een probleem met PS.
Ik kan geen kleuren meer krijgen.
Als ik iets brush dan blijft het grijs.
ik kan wel gewoon zwart en wit en grijs doen maar geen kleur.
Bij Image/Mode staat ie op RGB Color...
wie kan mij helpen?
Edited by joppie